“Kostbar, god mat.”

lør. 16.10.
20:00
Vurdert som nr. 23 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 1. oktober 2020

Dette var første gangs opplevelsen. Motivasjonen var at stedet har et godt rykte. Vi ble møtt av hyggelig betjening, og fikk fort en meny og drikke. Så straks at dette for vil koste 500-600 kroner pr.person. Men tapasen var veldig god, vi valgte et godt utvalg. Spesielt skal nevnes et nydelig focaccia brød. På tross av kostbar tapas, så veide matopplevelsen tyngst. Vi koste oss.

2  Takk, hildeskovli

Anmeldt 29. september 2020

Testet byens nye tapasrestaurant. Vi var familie på to voksne og tre barn. Porsjonene var små, men smakte greit. Drakk bare vann og brus, ingen alkohol. Servitørene var lite tilstede tross det var bare tre bord i hele lokalet. Følger ikke med og maten står og ventet lenge på disken før de ble hentet og levert. Forsøkt å bestille mer mat, men måtte vinke og vente lenge før man fikk oppmerksomhet. Regningen kom på kr 1700, altså over kr 300 pr person (2 voksne og 3 barn) og ennå spurte minsten om vi kunne ta en tur innom McDonalds etter middagen. Her må porsjonene endres og servicen forbedres betraktelig. Pleier ikke å være negativ, men dette er på grensen mellom 1 og 2 i terningkast.

3  Takk, Keichiw
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Maten var god, men små tapasposjoner, så ble dyrt. Servitørene fulgte ikke med. Tok lang tid fra maten var klar til den ble servert. Når vi ville bestille mer var det vanskelig å få kontakt med servitørene. Det ble også rot med bestillingene. Vi var to familier sammen og det var ellers kun 3 bord til med gjester i restauranten.

3  Takk, HildeMarie74
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Veldig bra tapas - «ekte» spanske retter.

Også veldig bra at man nå kan sette sammen sin egen meny.

Vi kommer tilbake!

Takk, HAB999
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler, og maten er helt grei, tapas. Ikke så mye som kan gå feil. Vi var et selskap på 6 personer, som kom for en sen brunch når de åpnet kl 15. Servicen var dårlig, alt for lite og dyktige folk på jobb. Men, det tok seg opp etterhvert som stedet fylte seg opp og flere profesjonelle servitører kom på jobb. Jeg kommer tilbake, men håper at de kan satse litt mer på kvalitet på personalet.

1  Takk, Trine-Lise J

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Tío? Del dine erfaringer!