“Nydelig tapas.”
Anmeldelse av Tío - STENGT

Tío
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, hyggelig betjening og nydelig tapas som kom raskt på bordet. Denne restauranten anbefales på det varmeste!

1  Takk, 22unnb

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spennende sted i rustikke omgivelser. Ligger litt på utsiden av sentrum, men fortsatt gåavstand. nydelig mat og god service. Anbefales!

Takk, Hanne V
Anmeldt 2. juli 2021

Rask service, gode tips ad "dagens" tapas-rett.
En helt strålende focaccia, crispy og perfekt.
Scampi, Serrano, oliven og annet snacks.
Tips: Manchego vil jeg helst ikke ha riflet, forslår å heller skjære den i tynne skiver.
Ellers et helt strålende måltid.

Takk, ArneBob
Anmeldt 1. juli 2021

Har besøkt stedet tidligere, uten at vi var spesielt imponerte. Men dette var noe helt annet, hyggelig og rask servering og deilig mat. Tios beliggenhet og lokaler er jo bare strålende. Takk for en flott kveld, vi kommer igjen

Takk, IngvillE3
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Bra service og godt humør da går det som det blør Nice mat Nice servering og godt drikke og godt humør onde som jobber her Nice

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Seb VM V

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune