“Lite, men godt.”
Anmeldelse av Tío - STENGT

Tío
Anmeldt 31. juli 2021

Tapas, er mange småretter. Og det var de, ganske så små. Må bestille mange for å få et "vanlig" måltid, og da bli det for dyrt.

1  Takk, getezett

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Det varme og flotte juleværet innbød ikke til å lage middag hjemme så vi fant å ville gi TIo en sjanse til å vise hva de kunne by oss. Vi fant frem til 7-8 retter og måtte ikke vente lenge på dem. Alle rettene var gode. Spesielt de spanske kjøttbollene var hotte og veldig gode. Jeg kunne tenkt meg at scampiene hadde vært varmere, men de smakte herlig.
Hyggelig betjening var også et pluss denne kvelden.
Vi kommer gjerne tilbake til Tio.

Takk, tosbak
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, hyggelig betjening og nydelig tapas som kom raskt på bordet. Denne restauranten anbefales på det varmeste!

1  Takk, 22unnb
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Spennende sted i rustikke omgivelser. Ligger litt på utsiden av sentrum, men fortsatt gåavstand. nydelig mat og god service. Anbefales!

Takk, Hanne V
Anmeldt 2. juli 2021

Rask service, gode tips ad "dagens" tapas-rett.
En helt strålende focaccia, crispy og perfekt.
Scampi, Serrano, oliven og annet snacks.
Tips: Manchego vil jeg helst ikke ha riflet, forslår å heller skjære den i tynne skiver.
Ellers et helt strålende måltid.

Takk, ArneBob

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune