“Lenge til neste gang”
Anmeldelse av Tío - STENGT

Tío
Anmeldt 17. august 2021

Får ingen Spania følelse av denne tapas restauranten dessverre. Helt ok mat, men står ikke i stil til prisen. Fint lokale og flotte omgivelser, så ligger mye potensiale her. Opplever som flere andre at personalet er underbannet.

1  Takk, Emilie K

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Deilig tapas med god Sangria og usedvanlig hyggelig betjening. Det der ut som om de trives på jobb og det smitter over på oss.

Takk, tobarlo
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Mat, helt greit..? antall servitører. ? Virket som det var for lite folk på jobb?? Tok lang tid før vi fikk mat. Vanskelig å få «bestilt extra» Ble irritert til slutt

Takk, Pathfinder262551
Anmeldt 31. juli 2021

Tapas, er mange småretter. Og det var de, ganske så små. Må bestille mange for å få et "vanlig" måltid, og da bli det for dyrt.

1  Takk, getezett
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Det varme og flotte juleværet innbød ikke til å lage middag hjemme så vi fant å ville gi TIo en sjanse til å vise hva de kunne by oss. Vi fant frem til 7-8 retter og måtte ikke vente lenge på dem. Alle rettene var gode. Spesielt de spanske kjøttbollene var hotte og veldig gode. Jeg kunne tenkt meg at scampiene hadde vært varmere, men de smakte herlig.
Hyggelig betjening var også et pluss denne kvelden.
Vi kommer gjerne tilbake til Tio.

Takk, tosbak

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune