“Skuffende og overpriset opplevelse”
Anmeldelse av Tío - STENGT

Tío
Anmeldt 16. oktober 2021

Maten var helt ok, men vi opplevde å få mindre enn hva vi faktisk bestilte. Måtte flere ganger etterspørre å få det vi hadde bestilt, og det var da svært små porsjoner. I tillegg var de tomme for så og si alt av kjøttretter på menyen, til tross for at vi var til bords kl. 19:00. Servicen var veldig dårlig, bordet var ikke klart til reservert tid. De ryddet ikke av bordet heller fulgte opp på noen måte, vi måtte virkelig jobbe for å komme i kontakt med personalet. Samlet sett en svært skuffende og overpriset matopplevelse.

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, F238EWlindab

Anmeldt 13. oktober 2021

Skjerp dere.
Ta telefonen.
Det står på hjemmesiden deres at dere stenger 22.30.
Hinsides amatørmessig å få høre ved ankomst 21.20 at kjøkkenet stenger kl 21.00.
Når personalet sitter og spiser…
Opplyse om det på hjemmesiden kanskje?
Dumt av oss å ringe noen ganger,ta taxi ,for å få høre:»Kjøkkenet er stengt,vi tar ikke telefonen etter 17.30.»

JSB

Dato for besøk: oktober 2021
1  Takk, jansverreb2021
Anmeldt 17. august 2021

Får ingen Spania følelse av denne tapas restauranten dessverre. Helt ok mat, men står ikke i stil til prisen. Fint lokale og flotte omgivelser, så ligger mye potensiale her. Opplever som flere andre at personalet er underbannet.

1  Takk, Emilie K
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Deilig tapas med god Sangria og usedvanlig hyggelig betjening. Det der ut som om de trives på jobb og det smitter over på oss.

Takk, tobarlo
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Mat, helt greit..? antall servitører. ? Virket som det var for lite folk på jobb?? Tok lang tid før vi fikk mat. Vanskelig å få «bestilt extra» Ble irritert til slutt

Takk, Pathfinder262551

Reisende som så på Tío, så også på

Moss, Moss kommune