“Mye bråk grunnet oppussing 🤨”

Meyer Kafe, Bar og Catering
Vurdert som nr. 16 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Da vi kom hadde vi blitt glad hvis vi hadde blitt fortalt at det var oppussing på gang Det ble hamret og saget med sirkelsag mm . Det var veldig mye bråk . Vi hadde allerede bestilt så satt å ventet på mat . Det var da oss to + ett bord med tre stk på men de var enten ferdig med mat eller skulle kun ha drikke . Servitør kom bort etter en god stund og beklaget bråket, noe vi da kommenterte . Han gikk da bort å stoppet arbeiderne til vi var ferdig med å spise. Det tok 45 min å få maten , men til gjengjeld var den god ( alt hjemmelaget fra bunn ble vi info om ) og det var veldig mye mat. Så god mat men mye bråk .

Takk, AnitaB12345

Anmeldt 8. desember 2020

Vi har vært der ved 2 anledninger på kort tid. Har spist juletallerken og lutefisk. Eventyrlig god mat. Hyggelige omgivelser og trivelig betjening. Vår varmeste anbefaling!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 780arvidw
Anmeldt 20. juli 2020

Her serveres meget god mat, hyggelig betjening god service flott beliggenhet rett ved jernbanestasjon buss stopp utenfor.

Meget hyggelige lokaler fine ute plasser lave priser

Takk, Knut U

Reisende som så på Meyer Kafe, Bar og Catering, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Meyer Kafe, Bar og Catering? Del dine erfaringer!