“Middag med familien”
Anmeldelse av Koriander Moss

Koriander Moss
Vurdert som nr. 1 av 71 Restauranter i Moss
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og super hyggelig betjening !
Vi bestilte flere retter og delte på 4, det gikk fort selvom restauranten var full.
Vi kommer igjen !

1  Takk, Rebecca B

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig god, indisk mat og hyggelig service. Kan absolutt anbefale å spise her, men vær obs på at de (pr.nå) ikke serverer alkohol. Vi kommer tilbake.

3  Takk, 365gerdl
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette er stedet for nydelig mat og super service! Vi var to venninner som prøvde hver vår rett, og vi er enige om at alt smakte nydelig.

2  Takk, Hanne-Monica
Anmeldt 31. juli 2021

Bestilte butter chicken med ris, garlic nanbrød med salat på siden - kjempegodt og balansete smaker. Medium sterk er akkurat passe syns jeg.
Fikk papadum med raita og en liten salat før maten vår ble server som en appetizer, som var på huset. God atmosfære, hyggelig lokale og vennlige servitører. Posjonene er akkurat passe og prisen er også god. Kan anbefale en tur hit.

1  Takk, renk8281
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, god service og hyggelige lokaler. Maten er laget fra bunnen av på restauranten og porsjonene er akkurat passe store.

1  Takk, U7626KHalexandras

Reisende som så på Koriander Moss, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Koriander Moss? Del dine erfaringer!