“Nydelig indisk mat:-)”
Anmeldelse av Koriander Moss

Koriander Moss
Vurdert som nr. 1 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 13. august 2021

Nydelig indisk mat, for både små og store. Fra vi kom inn og fikk maten gikk det 20 min! Helt perfekt

1  Takk, maryamh821

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende mottakelse. Rask servering, varm, god og smakfull mat. Vil absolutt anbefale restauranten.

1  Takk, Gerd B
Anmeldt 10. august 2021

Kom rett før stengetid, men fikk likevel kjempegod service. Spurte hva de anbefalte og vi delte på et par ulike retter. Fantastisk mat og veldig god service. Bestilte medium sterk og det var passe for våre norske, men likevel litt herdede ganer.
Aldeles nydelig nanbrød. Anbefaler absolutt denne restauranten.

1  Takk, sivkjerstin
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og super hyggelig betjening !
Vi bestilte flere retter og delte på 4, det gikk fort selvom restauranten var full.
Vi kommer igjen !

1  Takk, Rebecca B
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig god, indisk mat og hyggelig service. Kan absolutt anbefale å spise her, men vær obs på at de (pr.nå) ikke serverer alkohol. Vi kommer tilbake.

3  Takk, 365gerdl

Reisende som så på Koriander Moss, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Koriander Moss? Del dine erfaringer!