“Middag”
Anmeldelse av Koriander Moss

Koriander Moss
Vurdert som nr. 1 av 71 Restauranter i Moss
Anmeldt 20. september 2021

Veldig god mat og trivelige servitører.
Fikk maten raskt.
Rent og ryddig
Kommer helt sikkert tilbake.

1  Takk, 972anneleneb

Anmeldt 12. september 2021

Veldig god mat, veldig hyggelig ansatte! Anbefalt restaurant i Moss. Punjabi Butter chicken anbefales!

1  Takk, arzooa678
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi var på besøk hos denne restauranten i september 2020. Vi bestilte en rett med lam og en rett med kylling + ris og naan brød. Maten var helt nydelig og i toppen av det man får av indisk mat. Dessverre var det ikke alkoholservering, noe som ødela totalopplevelsen. Bord og stoler var også for høye, noe som førte til at man satt og dingla med beina.

1  Takk, B2502EVmartinw
Anmeldt 13. august 2021

Nydelig indisk mat, for både små og store. Fra vi kom inn og fikk maten gikk det 20 min! Helt perfekt

1  Takk, maryamh821
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende mottakelse. Rask servering, varm, god og smakfull mat. Vil absolutt anbefale restauranten.

1  Takk, Gerd B

Reisende som så på Koriander Moss, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Koriander Moss? Del dine erfaringer!