CB
Dato for oppholdet: juni 2023
Thea Kristensen, MarketingHotel Riviera, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. juni 2023
Hei,

Tusen takk for tilbakemelding. Leit å høre at dere hadde en slik opplevelse, her må vi bare beklage. Godt å høre at dere fikk kompensasjon. Vi jobber med å bli bedre for hver dag så dette tar vi med oss videre.

Jeg håper vi får gleden av å ønske dere hjertelig velkommen ved en senere anledning!

Hilsen Thea og Team Hotel Riviera
24.1 km fra Hotel Riviera
Bar/lounge
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 29. mai 2023 via mobile enheter

Maten var ganske god,men porsjoner var kjempe små! Jeg spisser ganske lite,men var fortsatt sulten etter salat som kostet 295,-
Betalte 1000,- for middag og ble fortsatt sultne:(
Aldri igjen! Alt er fint inne, veldig moderne
Litt lite meny og

1  Takk, monikakC7609HM
Thea Kristensen, Marketing på Hotel Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2023

Hei Monika,

Tusen takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du hadde en slik opplevelse. Hotel Riviera åpnet dørene 22.mai så vi jobber hver dag om å bli bedre. Dette tar vi med oss videre, takk!

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Hilsen Team Hotel Riviera

Anmeldt 29. mai 2023 via mobile enheter

Flott hotell som overhode ikke er klart for å ta i mot gjester. Det hele virket uferdig, lite drillet personale, uferdig område både ute og inne. Ingen informasjon ved innsjekk, feil ved betaling, ikke kaldvann(!) i springen på rommet. 50 min for å få mat på restaurant! Rommet var fint, og spa avdelingen var også fin, selv om betaling på 700,- for 2 stk var vel dyrt…. Vi trodde det var inkl i overnattingen som jo er vanlig.

Romtips: Burde ikke vært åpnet enda!
Takk, 111nils_

Hei Nils,

Vi takker for din tilbakemelding og tar med dette videre.

Hotel Riviera åpnet dørene 22.mai og vi er i en innkjøringsfase med hensyn til våre nye ansatte og på selve bygget. Jeg beklager på det sterkeste og vi jobber naturligvis med å bli bedre for hver eneste dag.

Jeg håper å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Hilsen Team Hotel Riviera

Anmeldt 27. mai 2023

Noe av personale var helt supre. Det hele ble ødelagt av en direktør som virkelig ikke burde jobbe i servicebransjen. Hårreisende oppførsel og dette bør endres for en suksess. Ble så skuffet at jeg bare forlot hotellet uten å i det hele tatt overnatte eller prøve frokosten. Aldri igjen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, sindre o

Hei Sindre,

Så hyggelig å høre at noen av våre ansatte var supre. Med det sagt, leit å høre at du hadde en slik opplevelse. Vi takker for din tilbakemelding.

Mvh Team Hotel Riviera

Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: juni 2024
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Merethe Jensen, Owner på Hotel Riviera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Anmeldt 20. mai 2024 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mai 2024