Linn Solveig H
24.1 km fra Hotel Riviera
Bar/lounge
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 6. juli 2023 via mobile enheter

super mat,service og spa. Nydelig hotell som virkelig tilbyr noe annet enn andre hoteller. Atmosfæren og interiøret er gjennomført og stilig. spaavdelingen med basseng på taket som er utendørs er helt nydelig på kvelden. Deilig badstuer også.

Dato for oppholdet: juli 2023
Takk, toneat77
Anmeldt 29. juni 2023

Servicen på restauranten tyder på at de holder på å finne en rutine som fungerer, og at alt er nytt. Maten er god men det er lite mat på asjetten. Følte jeg manglet tilbehør på dagens fangs når jeg fikk den servert.

Romtips: Bestill mer tilbehør til maten.
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Christine H
Anmeldt 26. juni 2023

Nydelig hotell, god mat og utrolig god service. Møterommene var utrolig flotte og pausematen var utsøkt. Rommene er også delikat innredet, og sengene vanvittige gode. Dette hotellet får mine varmeste anbefalinger.

Dato for oppholdet: juni 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, rewe2023
Anmeldt 22. juni 2023

Hotellet og beliggenheten i seg selv er veldig bra! Men fortsatt er det mye som føles uferdig. Ansatte på hotellet virker usikre, og det er mye de ikke vet svaret på, så man som gjest må selv finne ut av mye selv.

Vårt første møte med hotellresepsjonisten var ikke det aller beste. Hun virket sur, matt og lei. Vi fikk utlevert nøkkelkortene våre and that’s it. Ingen velkomsthilsen eller informasjon om hotellet (noe som er vanlig prosedyre, og det minste man kan forvente).

Vi satte oss i restauranten nede utover ettermiddagen og her satt vi å ventet i 15 minutter uten at noen la merke til oss, eller kom med noen menyer. Vi måtte selv å gå etter en servitør for å etterspørre dette.

Vi hadde Sunset Club- pakke der det er inkludert 3- retters middag. Maten er god, men opplevelsen og samkjøring med drikke og mat var en stor skuffelse. Det tok mellom 30-40 minutter mellom hver rett og vi måtte etterspørre etter drinkene våre. Vi hadde bord ganske nær baren og kunne se at drinkene våre sto klare, men ingen servitører som var oppmerksomme nok til å servere det. Etter 20 minutter så vi oss lei, og huket tak i en servitør som kom med drinken til slutt.

Greit nok at hotellet er fin og flott, men når ikke de ansatte som jobber der lever opp til standarden, så må man strengt tatt si at skuffelsen er stor og det frister ikke å komme tilbake.

Siden hotellet ligger ved stranden, så er det mange som bruker hotellet som en «snarvei» for å komme seg til/fra stranden. Dette er gjennom restauranten, og det er svært forstyrrende når flere mennesker skal inn og ut der du prøver å nyte maten.

Romtips: Spa og pool i 14- ende etasje er verdt et besøk.
Takk, Elin T
Anmeldt 21. juni 2023 via mobile enheter

Riviera satser på tropisk club-vibe, og lykkes. Får følelsen av at du er i Miami, ikke Moss. Noen innkjøringsproblemer er det, men lite annet å forvente når hotellet er så nytt. Fikk inntrykk av at de jobbet hardt med de barnesykdommene de hadde, og om et halvt års tid, er nok det meste på stell. Tropisk interiør og skipslignende utvendig design (føler du er på cruise hvis du booker rom med balkong). Superkoselig service, særlig av de mange engelsktalende ansatte. Nydelig frokost (lager omelett på bestilling). Rommene er romslige, rene og med fint design. Svære, komfortable senger. Bra minibar og gode toalettartikler. Superfint strandområde og hyggelig bar ute.

Takk, April-Elin