Rolf H
14.8 km fra Hotel Riviera
Ved stranden
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 15. juli 2023 via mobile enheter

Utrolig fint og rent hotell og rom. Gode fasiliteter, fantastisk beliggenhet og god service. Vi hadde burger til lunsj og entrecôte til middag, veldig god mat! Spa avdelingen var veldig fin! Det var en nydelig ute terrasse til å nyte solnedgangen og drinker på!

Her kommer vi tilbake!🤩

Takk, Susan K
Anmeldt 14. juli 2023

Innredning og utseende var bra. Men måltidene var noe annet. Eggerøre var nesten ikke stekt, og det samme med pannekakene. Var forskjellige pakker vi kunne bestille, og syns noen av de var litt vanskelig å forstå. Er et basseng i øverste etasje hvor vi kun hadde tilgang i 2 timer i løpet av dagen. Middagsutvalget var altfor dårlig, så man er ofte nødt til å dra ut og spise middag.

1  Takk, Victorialindahl
Anmeldt 13. juli 2023 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 4 stykker som skulle ut og spise, og ta noen drinker etter middagen. Maten var i og for seg god, og servicen inne var god nok.
Da vi satt oss ut for drinker etter maten, tok det over en time før vi fikk bestilt noe å drikke. Jeg har også sendt inn tilbakemelding via e-post, uten svar.

Takk, Christoffer Mar... H
Anmeldt 13. juli 2023

Vi hadde et helt fantastisk 3-netters opphold på Hotel Riviera. Rommene er delikate, rene og lydtette, badet er nydelig og utsikten er upåklagelig.

Restauranten
Maten i Brasserie Bon Vivant (hotellets restaurant) er virkelig helt utsøkt. Vi prøvde flere forskjellige retter, og alt fra dagens fisk til hamburgeren var utrolig godt. Vil tørre å påstå at dette er den beste burgeren vi noen gang har spist. Vi bestilte også roomservice en kveld - noe som var sykt digg og enkelt å bestille. Du trenger bare å ringe til restauranten og spørre om roomservice, så tar de bestillingen og kommer opp til rommet. Frokosten har meget bra utvalg med en rekke forskjellige oster, varmretter og desserter, og kvaliteten på råvarene er høy. Ekstra bonus for at de lager kaffe på bestilling, så du kan få den kaffen du selv ønsker. Personalet er også ordentlig serviceinnstilt, hyggelige og flinke.

Spa
Spaet er virkelig en perle. Varmt og deilig basseng i 14.etg med utsikt over den vakre fjorden. I tillegg kan du utforske både steam-badstue, vanlig badstue og et nydelig kaldkulp. Skikkelig fint er det også. Stilrent og moderne design med kule detaljer. Vi koste oss så utrolig mye i det spaet og nøt de ulike boblebadene plassert rundt omkring i bassenget. Garderobene er helt sykt fine og gir virkelig opplevelsen av luksus. Vi bestilte også drinker med smak av pasjonsfrukt og mango i spa-resepsjonen (som smakte veldig bra) og personalet i spaet gjorde et skikkelig godt inntrykk. Treningsfasilitetene var også veldig bra!

Alt i alt - vi er imponert. Har vært på en del ulike spa hoteller og her har de ting på stell. De har også noen hundevennlige rom, som gjør det lettere for oss å komme tilbake:) Utrolig å tenke på at de kun har vært åpne i et par måneder.

Anbefales!

Romtips: Husk å booke tid i restauranten, da det raskt kan fylle seg opp
Takk, Silje Marielle L
Anmeldt 13. juli 2023

Fantastisk opphold! Alt var akkurat slik vi håpet og ønsket. Vakker beliggenhet, strand, basseng, deilig rom og seng. Rommet var så fint pyntet med bøker og skjell samt alt du trenger. Hadde ikke trengt å ta med noe av toalett/bad artikler. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2023
Takk, 884mariannet