Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

En litt todelt vurdering. Plassen ligger flott til med gode bademuligheter. Høy standard og man har det men trenger. En av de bedre mottagelsene vi har fått med veldig hyggelig betjening. Men det er tydelig at det er et sted for de som er «fastboende». Vi kom i bobil og følte oss ikke helt velkomne. Fikk fin plass ved stranda men da også mange ufine kommentarer fra våre nærmeste naboer. Det pågikk noen dager og hadde det ikke vært for det ville vi gitt en klar 5er. Samme hørte vi fra de andre som lå i bobil på samme sted.

2  Takk, Haggis170
Anmeldt 29. juni 2019 via mobile enheter

Ankom sent, hadde booket, fikk siste bobilplass utenfor området ved stranden. Flotte omgivelser - pent, veldig gode sanitære forhold, god service og rimelig pris. Nes er nydelig, veldig fornøyd og kommer tilbake!!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Bergenbyernydeli
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Ligger fast med campingvogn her. En helt fantastisk plass om sommeren. Flott og langgrunn badeplass. Stedet har hytter og dagplasser plassert fint ved stranden. Fint turområde. Handikap vennlig. Ladestasjon for Elbil. Flotte og nyoppusset dusjanlegg. Campingplassen har en liten butikk hvor du får kjøpt nystekte rundtstykker hele sommeren. Blid og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2017
3  Takk, 999bentef
Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Nes camping ligger på naturskjønne Jeløy i Moss kommune. På denne delen av øya er det svært langgrunn og ofte varmere enn ellers i området. Det er flotte sandstrender og vakre turområder rundt på øya. Selve campingplassen virker ren og pen, og er godt besøkt.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, norskialanya
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Campingen ligger bare en liten time fra Oslo, og få km fra Moss-Horten ferjen.
Det er rundt 250 vogner med fast plass, i tillegg til at den tar i mot bobiler, campingvogner, folk i telt og folk som vil leie en av hyttene. For korttidsbesøkende er de beste plassene nede ved stranden, spesielt om man har barn. Stranden er veldig langgrunn, trygt for mindre barn. Den har også en flytebrygge for de større barna.
Det er også en fin, inngjerdet lekeplass for barna rett ved stranden.
Når man sjekker inn får man en adgangsbrikke man bruker til toalettene og dusjene. Pluss for at man ikke trenger poletter når man skal dusje. Dusjene og toalettene oppleves som rene, og noen av de ganske nyoppusset.
I kiosken har de et bittelite basisutvalg av dagligvarer, i tillegg til snop, brus og is.
I resepsjonen kan man også betale formå få nøkkel til vaskemaskin og tørketrommel. Har man spebarn kan man også få adgang til eget stellerom.
Ved siden av rommet med vaskemaskiner er det også et lite "kjøkken" med fire oppvaskkummer, samt stekeovn og stekeplater man disponerer fritt.
Savner minigolf eller noen andre aktiviteter.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, HALI76