Anmeldt 27. august 2018

Vi hadde gleden av å spise en nydelig middag her forleden. Som vanlig var maten og servicen av ypperlig kvalitet. Alle tre rettene smakte utmerket og den anbefalte vinen fungerte perfekt.

Det er godt at det finnes restauranter av denne kaliberen i Moss. Jeg har fortsatt tilgode å bli skuffet over maten og servicen her. Det eneste som er litt synd er at det ikke er en "vanlig" restaurant man kan dra til når man måtte føle for et godt måltid.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, matsp2013
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, service, betjening og lokaler.
Et sted for de store begivenheter.
Vi var 30 personer som spiste en herlig 3 retters middag med de rette vinene til.
Kan trygt anbefales.
Utrolig at Telenor kan få til et sted som dette

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, Tom Hugo F
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Var her på konferanse et par dager. Ligger flott plassert ved kysten. Trivelige lokaler innbyr til kreativitet og ettertanke. Meget god mat og flere konferanserom som dekker de fleste behov. Flotte rom som gir overskudd til dagen etter.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, osonder
Anmeldt 13. september 2017

Jeløy Radio er virkelig noe for seg selv; utrolig godt å se hvordan man har klart å gi et gammelt kulturminne et slikt levende bruksområde! Selve hovedhuset er svært stilig og helt strøkent; innredet med meget god stil. Møterommene er fine og behagelige, og servicen er god.

Veldig god mat i restauranten, med svært imøtekommende betjening. Flott utsikt til sjøen fra bordene (og fra møterommene). Veldig hyggelig bar, som blir som en slags stue.

Selve hotellrommene er i den gamle låven, hvor det også er en miniutstilling om Jeløy Radios fortid som radiosender i andre etasje. Rommene er store og fuksjonelle, men man får følelsen av at det ikke er hotellrommene man har puttet mest penger inn i; det er noe nødtørftig over innredningen. Det sto noen enorme lamper på nattbordene; nesten såpass store at det ikke var plass til noe annet på nattbordet.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, amarcord83
KirstiAlb, Leder  på Hotell Jeløy Radio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det gleder våre travle hotellhjerter!

Anmeldt 13. august 2017

Var her en helg i bryllup. Omgivelsene er fantastiske. Hotellet er utrulig flott. De ansatte er meget hyggelige og serviceinstilte. Maten var meget god og når hotellet da også leverer på alle andre områder, ble det et meget vellykket bryllup!
På de negative sidene var de ansatte litt ivrige med å rydde opp øl- og vin-glassene mens folk danset eller var på do. Og det var veldig lytt mellom hotellrommene.
Air-condition på rommet vårt (136) var i ustand.
Meget fornøyd med oppholdet her! Vil varmt anbefale det til andre! :)

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Seljording
KirstiAlb, Daglig leder på Hotell Jeløy Radio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2017

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Vi tar også ad nota dine innspill :-)