eDreams
Agoda.com
Priceline
FindHotel
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er en skjult perle. Fantastisk naturskjønn beliggenhet med egen strand og velstelte uteområder. Meget god mat. Det som trekker ned er rommene som er ganske enkle med (alt for) smale dobbeltsenger, dårlig ventilasjonsanlegg (varmt) og det manglet helt lystette gardiner. Prisen er for høy i forhold til kvaliteten. Vi betalte mer her enn på ett av Oslos aller beste hoteller. Litt «justering» her så blir det toppscore! Til frokost var kapasiteten for dårlig så det gikk tomt/ble ventetid for en del mat/drikke. Det oppveies av at alle vi møtte var veldig hjelpsomme og hyggelige.

1  Takk, 597patrickg
Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

Vi var her med et vennepar en lørdag i november, prøvde vår første afternoon tea, vi kom kl 1300 og en blid dame åpnet dørene. Bordene var flott pyntet til gjestene. Meget god service og flotte lokaler med enestående utsikt. Ps. Anbefales også på det sterkeste for menn, var 98% damer som hadde med sine venninner.

Dato for oppholdet: november 2020
3  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 18. juli 2020

Hotellet ligger i flotte omgivelser, i kort avstand fra sjøen og i tilknytning til Søndre Jeløys fantastiske naturreservat, med frodig vegetasjon og dyreliv. Store turområder, mange strender og gangavstand til Galleri F15 og Røed gård.

Rommene er små og holder en enkel standard. Frokosten bar nok litt preg av coronastenging og -tiltak. Vi fikk en enkel frokosttallerken som varierte litt fra dag til dag. Hotellet hadde skåret poeng på å tilby hjembakt brød og i rausere porsjoner. Smør var mangelvare under hele oppholdet, og brelett i porsjonspakker (på forespørsel) hadde gått ut på dato. Det samme hadde potetgullet i baren.

Dessverre var hovedbygningen under oppussing, så vi fikk ikke opplevd den flotte utsikten mot havet. Middagens tre retter var jevnt over god, men kunne kanskje ha variert litt mer; det ble mye kjøtt og litt for likt tilbehør. Desserten var kjempegod alle dager. Hotellbetjeningen og servitørene var veldig hyggelige og imøtekommende!

At hotellet på sine nettsider omtaler stedet som "funkisperle der kunst og historie fyller veggene", er å ta litt hardt i. Innvendig framstår den gamle radiobygningen som et moderne konferansehotell, og ikke noe av den funksjonalistiske arkitekturen er bevart (med unntak av terrazzotrinn i inngangen, kanskje?). Ellers er det det helt modernisert og bare nye overflater, gipsvegger, nye (kjipe) vinduer, nye dører, downlights, moderne designmøbler og -belysning.

Vi kommer gjerne tilbake! Da håper vi den gamle radiobygningen framstår i all sin funkisprakt utvendig iallfall.

Takk, Marianne B
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Jeg besøkte hotellet i forbindelse med seminar med jobb. Her var det gode møtefasiliteter, god mat, veldig hyggelig betjening, god størrelse på soverommet, bra treningsrom. Alt i alt en veldig bra plass.
Anbefales på det sterkeste som konferansehotell.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, polizam7
KirstiAlb, Daglig leder på Hotell Jeløy Radio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Tusen takk, det gleder våre travle hotellhjerter.

Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Deltok på konferanse med lunsj- og middagspakke med overnatting. Rommene var stusselige, små og sparsomme. Sengen var god, men det er ikke veldig koselig på rommene. Veldig lydt i sovefløyen - da andre gjester la seg ble man vekket, og til og med hoste og toalettlyder når gjennom veggene. Lunsjen var kyllinggryte med fett og slintrer hvor det fylles opp med kjedelige salatblader. Tiramisu lages ikke med kornkjeks og vanlig krem... Middagen var nydelig (skagenrøre på toast, fint stekt biff med sjy, og nydelig dessert). Pausematen var merkelig; hele epler og appelsiner. De burde i det minste kuttet opp frukten. Kveldsunderholdning med musikkquiz kan anbefales! Fint og hyggelig personale.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, April-Elin