Solveig
  • Priceline
12.7 km fra Hotell Jeløy Radio
Se flere hoteller i Moss
Anmeldt 5. august 2021

Dersom jeg hadde vært her på et seminar, så hadde jeg gitt stedet topp score. Men jeg var her på privat overnatting med min mann, og dobbeltsengen sto plassert ved veggen slik at det bød på problemer for min mann å komme seg inn og ut av sengen. I tillegg så hang det et bilde som hang veldig lavt over sengen så jeg var litt engstelig for at mannen min skulle komme bort i bildet så det skulle falle ned, - og det var mange andre steder i rommet at det bildet kunne ha hengt. Rommet var typisk for seminardeltagere, - en seng, et skrivebord med stol og stativ for bagasje etc. så i alle fall en av oss 2 måtte sitte i sengen for å se på TV. Men rommet og badet var helt rent, - og hadde vært perfekt dersom jeg hadde vært der på seminar! Hovedbygningen er så flott pusset opp med lekker innredning og flott kunst. Vi spiste middag a la carte på terrassen som har en fantastisk utsikt. Menyen var kort, men maten var god - jeg spiste blåskjell og mannen min hamburger. Han spiste dessuten rabarbra smuldrepai med is til dessert. Serveringspersonalet kunne ikke vært flinkere og hyggeligere, - helt topp! Jeg har sett større frokostbuffeter, men den var absolutt tilstrekkelig for oss. Her var det bl.a. både bløtkokte og hardkokte egg, eggerøre og noe som jeg er veldig opptatt av - røkelaks. Gode smittevernstiltak. Det er en veldig morsom utstilling om telenors historie med f.eks.telegrammer. Jeg gleder meg til å komme tilbake hit på seminar! Veldig fine lokaler for seminarer!

Dato for oppholdet: august 2021
2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet er en skjult perle. Fantastisk naturskjønn beliggenhet med egen strand og velstelte uteområder. Meget god mat. Det som trekker ned er rommene som er ganske enkle med (alt for) smale dobbeltsenger, dårlig ventilasjonsanlegg (varmt) og det manglet helt lystette gardiner. Prisen er for høy i forhold til kvaliteten. Vi betalte mer her enn på ett av Oslos aller beste hoteller. Litt «justering» her så blir det toppscore! Til frokost var kapasiteten for dårlig så det gikk tomt/ble ventetid for en del mat/drikke. Det oppveies av at alle vi møtte var veldig hjelpsomme og hyggelige.

1  Takk, 597patrickg
Anmeldt 22. november 2020 via mobile enheter

Vi var her med et vennepar en lørdag i november, prøvde vår første afternoon tea, vi kom kl 1300 og en blid dame åpnet dørene. Bordene var flott pyntet til gjestene. Meget god service og flotte lokaler med enestående utsikt. Ps. Anbefales også på det sterkeste for menn, var 98% damer som hadde med sine venninner.

Dato for oppholdet: november 2020
3  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 18. juli 2020

Hotellet ligger i flotte omgivelser, i kort avstand fra sjøen og i tilknytning til Søndre Jeløys fantastiske naturreservat, med frodig vegetasjon og dyreliv. Store turområder, mange strender og gangavstand til Galleri F15 og Røed gård.

Rommene er små og holder en enkel standard. Frokosten bar nok litt preg av coronastenging og -tiltak. Vi fikk en enkel frokosttallerken som varierte litt fra dag til dag. Hotellet hadde skåret poeng på å tilby hjembakt brød og i rausere porsjoner. Smør var mangelvare under hele oppholdet, og brelett i porsjonspakker (på forespørsel) hadde gått ut på dato. Det samme hadde potetgullet i baren.

Dessverre var hovedbygningen under oppussing, så vi fikk ikke opplevd den flotte utsikten mot havet. Middagens tre retter var jevnt over god, men kunne kanskje ha variert litt mer; det ble mye kjøtt og litt for likt tilbehør. Desserten var kjempegod alle dager. Hotellbetjeningen og servitørene var veldig hyggelige og imøtekommende!

At hotellet på sine nettsider omtaler stedet som "funkisperle der kunst og historie fyller veggene", er å ta litt hardt i. Innvendig framstår den gamle radiobygningen som et moderne konferansehotell, og ikke noe av den funksjonalistiske arkitekturen er bevart (med unntak av terrazzotrinn i inngangen, kanskje?). Ellers er det det helt modernisert og bare nye overflater, gipsvegger, nye (kjipe) vinduer, nye dører, downlights, moderne designmøbler og -belysning.

Vi kommer gjerne tilbake! Da håper vi den gamle radiobygningen framstår i all sin funkisprakt utvendig iallfall.

Takk, Marianne B
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Jeg besøkte hotellet i forbindelse med seminar med jobb. Her var det gode møtefasiliteter, god mat, veldig hyggelig betjening, god størrelse på soverommet, bra treningsrom. Alt i alt en veldig bra plass.
Anbefales på det sterkeste som konferansehotell.

Dato for oppholdet: november 2019
2  Takk, polizam7
KirstiAlb, Daglig leder på Hotell Jeløy Radio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Tusen takk, det gleder våre travle hotellhjerter.