“God mat!”

Vurdert som nr. 7 av 70 Restauranter i Moss
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat her. Savnet litt mer grønt på tallerken men ellers var det topp! Fin beliggenhet i sentrum av moss.

Takk, SiljeMB

Anmeldt 19. juni 2018

Jeg ble servert take away fra Middelhavets Kjøkken, flere retter og jeg storkoste meg. Meget god mat.

Takk, Berit V
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

God varme i lokalet, noe som ble satt stor pris på i disse kalde dager. God mat. Som forventet. Enkelt å finne frem. Litt dårlig parkeringsmuligheter.

Takk, 225villumsen
Anmeldt 6. februar 2018

Veldig god mat her. Kan både spises der, og fås som takeaway. Godt utvalg av retter, og alt jeg har smakt har vært bra.

Takk, Jørgen H
Anmeldt 9. september 2017

Generøse porsjoner til rimelige priser! Vi prøvde flere typer pizza og burger, og alt var veldig velsmakende. Men Pizza nr.1 Jeløyas spesial er veldig sterk for en norsk gane.

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Middelhavets Kjokken, så også på

Har du vært i Middelhavets Kjokken? Del dine erfaringer!