“God mat og hyggelig personale!”
Anmeldelse av Middelhavets Kjøkken

Middelhavets Kjøkken
Vurdert som nr. 9 av 71 Restauranter i Moss
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Middelhavets kjøkken er et skikkelig bra sted! Det var fullt på restauranten, men vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. Servitøren var blid og koselig. Maten var sinnsykt god! Anbefaler dette stedet

Takk, madelenfj

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk godt! Vi bestilte tapasfat for to. De gratinerte scampiene løftet retten til utrolige høyder! Anbefales på det varmeste

Takk, Leila L
Anmeldt 12. februar 2021

Vi gledet oss stort til fresh take away etter en lang dag ,det vi fikk var smakløst og kjedelig, beklagelig dårlig .

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 40hildej
Anmeldt 12. februar 2021 via mobile enheter

Bestilte falafel/vegetar -take away. Det var kjedelige greier. Kun falafel-boller med lite smak, pommes frites og en blass salat. Rema 1000- standard, ikke i nærheten av hjemmelaget. Synes man bør ha gode vegetar-alternativer i 2021.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, LightPacker655698
Anmeldt 18. oktober 2020

Alle blir ønsket hyggelig velkommen her, og servicen er veldig bra! Dette er et sted som passer de fleste. Vi hadde pizza. hamburger og en grilltallerken, og vi var alle veldig fornøyde med både med smaken og størrelsen på porsjonene.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Middelhavets Kjøkken, så også på

Har du vært i Middelhavets Kjøkken? Del dine erfaringer!