“Lunch i vakre omgivelser”
Anmeldelse av Alby Kafe F15 - STENGT

Alby Kafe F15
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Bare Albykringla er verd besøk :) å spise lunch med gode venner i parkomgivelser i vakkert sommervær setter seg i minnebanken.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, oyth2018

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

De serverer tidenes beste kringle. Men kan også kjøpe med seg en hel kringle hjem. Fint om man får gjester, så kan du dra den fram fra fryseren. Billig og bra!

Takk, thestif
Anmeldt 6. oktober 2018

Mossinger vet at man på søndag går tur i kø i albyskogen, men at man på ukedagene stort sett finner fred og ro. Kunst og verdens beste kringle er der hele uka!

Takk, victoriachorne
Anmeldt 3. oktober 2018

Alby er en plass familien frekventerer mye, spesielt vår og høst og denne turen var en deilig høsttur ned til strendene og opp igjen til Alby kafe.
Her må vi som vanlig ha Albykringla i smmen med solo og kaffe.
Men de har et problem i kafeen med og få unna køen så her bør de finne på noe nytt for det er ikke sjarmerende og stå over 20 min i kø.
Eller er Albykringla fortsatt god og den frister etter en fin skogstur.

Takk, RoMa00711
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

En fint turterreng du er kafeen. Kjempehyggelig for en søndagstur. Kafeen har helt grei atmosfære. Det de taper på atmosfæren tar de til de grader igjen på gjærbaksten. Nydelig gjærbakst.

Takk, andrehaeraas

Reisende som så på Alby Kafe F15, så også på