“Hyggelig café med sjel. ”
Anmeldelse av Farbror Melkers Café

Farbror Melkers Café
Vurdert som nr. 8 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Dagens lunsj valgte jeg å ta på Farbror Melkers Café. Jeg vet at de serverer, blant paier og annet, en meget god ost og skinke omelett.
Jeg valgte omelett og som alltid smakte den fortreffelig. En annen grunn til å velge dette stedet er at har sjel, noe jeg ikke synes er tilfelle på flere av sentrumscaféene.

Takk, tosbak

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Veldig koselig sted for enten lunsj eller bare en kaffe for et vennemøte. Brownien og gulrotkaken er så absolutt anbefale. Veldig god service i et fint lokale, eneste minus er at det ikke var noe lett tilgjengelig gjestetoalett der.

Takk, Voff K
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Vi stakk innom en lørdag formiddag for lunsj. Et populært sted i en gammel, stilfull bygning. Ikke fancy, heller litt rustikt. Håpet at dagens suppe ville friste, men rødbetsuppen fikk heller andre spise. Valgte Tjorvens spekeblings. Vi var sultne og ble forsikret om at det var nok også for en tom mage. Og det stemte!
En stor tallerken med blings, salat, raus porsjon eggerøre og spekeskinke. Frø og rød pesto på tallerkenen. For 119 kroner var dette full valuta for pengene - og veldig godt!

Takk, mosselukta
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Farbror Melkers kan by på trivelig service, smakfulle retter og god kaffe. Det er hyggelig å sitte der, og også take away-maten kan anbefales varmt.

Takk, ArneKLS
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Stor og fin uteservering og koselig innendørs servering. Mange gode lunsjretter til en ålreit pris! Dagens suppe er alltid god og serveres med godt brød.

Takk, stianmat84

Reisende som så på Farbror Melkers Café, så også på

Moss, Moss kommune
Moss, Moss kommune

Har du vært i Farbror Melkers Café? Del dine erfaringer!