“Koselig sted, for en kaffe og litt søtt.”
Anmeldelse av Farbror Melkers Café

Farbror Melkers Café
Vurdert som nr. 9 av 66 Restauranter i Moss
Anmeldt 1. oktober 2020

Hyggelig sted for en god kaffe og litt søt. Perfekt pause sted på by runde. Rolig oase i byens stress.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, hildeskovli

Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

De har god mat og fin uteplass i sola. De har alt fra taost og pannekaker til hamburger og omelett. Kan anbefales om du er i Moss.

Dato for besøk: august 2019
Takk, asdadof
Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

Valgte å spise lunch på Farbror Melkers da jeg hadde sett på Facebook at de averterte for et gedigent rekesmørbrød. Sola skinte da jeg var der så jeg hygget meg ute på uteserveringen. Når det er godvær foretrekker denne caféen fremfor å sitte inne på en av sentercaféene. Mye mat i det rekesmørbrødet. Hyggelig betjening har de også.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, tosbak
Anmeldt 30. april 2019

God, deilig, frisk, deilig mat med mye på tallerkenen. God service. Hyggelig sitteplass. Store barneporsjoner også.

Dato for besøk: april 2019
Takk, ceciliemar
Anmeldt 23. desember 2018

Ett fantastisk koselig lite stede hvor man kan nyte deilige hjemlagede supper og eller en kakebit til kaffen... Atmosfæren er relaxed og det er fantastisk å slappe av over en god varm suppe i høst/vinter kulden.

1  Takk, frodef732

Reisende som så på Farbror Melkers Café, så også på

Moss, Moss kommune
Moss, Moss kommune

Har du vært i Farbror Melkers Café? Del dine erfaringer!