“Helt unødvendig dårlig service.”
Anmeldelse av Farbror Melkers Café

Farbror Melkers Café
Vurdert som nr. 14 av 77 Restauranter i Moss
Anmeldt 5. juli 2023

Vi var 6 venner som skulle ha lunsj der. 2 av oss ønsket en kopp te som vi fikk og betalte Kr 39,- per kopp. Det viste seg at koppen var relativt stor og teposen relativt liten så vi ba derfor om en ekstra tepose fordi drikken var ganske smakløs. Og overraskelsen og også irritasjonen ble stor når vi fikk til svar at da måtte vi betale Kr 39,- per tepose! Altså samme som en ny kopp te! Det var så unødvendig å håndtere dette på denne måten. Hva hadde det kostet cafeen å gi oss 2 teposer? I stedet fikk de 6 irriterte kunder som ikke kommer på besøk med det første og denne historien forteller vi til alle som gidder høre på. Utrolig dårlig service😩

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Anne-Marie F

Anmeldt 27. juni 2022 via mobile enheter

Kjøpte club sandwish med båtpoteter. Brødet var sterkt i ALTFOR MYE OLJE, ekkelt fett. Det var en liten skive bacon, bittelitt kylling samt litt løk, 1 tomatskive og litt salat. Båtpoteter var et kapitel for seg. De var bløte, slappe og ekle.

GÅ HELLER TIL FARBROR MELKER PÅ HØYVEKTA!!!
HAR SPISTE DET SAMME SAMT MYE ANNET DER OG DER ER MATEN AV MYE HØYERE KVALITET. FLINKERE KJØKKENPERSONALE?

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 692mettej
Anmeldt 13. mai 2022

Endelig åpnet de igjen. Flott uteservering, superhyggelig betjening, god mat og bra kaffe. Absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, 598mettej
Anmeldt 1. oktober 2020

Hyggelig sted for en god kaffe og litt søt. Perfekt pause sted på by runde. Rolig oase i byens stress.

Dato for besøk: september 2020
4  Takk, Dag S
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

De har god mat og fin uteplass i sola. De har alt fra taost og pannekaker til hamburger og omelett. Kan anbefales om du er i Moss.

Dato for besøk: august 2019
Takk, asdadof

Reisende som så på Farbror Melkers Café, så også på

Har du vært i Farbror Melkers Café? Del dine erfaringer!