“Elendig sted kan ikke lage kaffe”
Anmeldelse av MORS Bread and Coffee

MORS Bread and Coffee
Vurdert som nr. 1 av 1 Kaffe og te i Moss
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Hvert der flere ganger nå, fikk en Americano idag som smakte vann, motbydelige. Forrige gang skolebrød med rå deigsmak. Hele stedet er sjabby drevet aldri mer.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Sebastian007_12

Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat.
Mange bak disken som åpenbart ikke helt viste hva de skulle gjøre. Med mange bord som burde vært ryddet, så var det litt dumt.
Men dette var en hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, eNron09
Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Hadde blings med ost og skinke, store og gode porsjoner til en ok pris. Men å bestille maten tok sin tid. Vi stod i kø i 10-15 minutter, med kun 2 foran i køen. Anbefaler å bestille med en gang man kommer, skal du en tur på toalettet gjør dette etter du har bestilt. Det tok som sagt sin tid. Satt på utsiden, liten uteservering helt opp i parkeringsplassen. Likevel er dette en plass jeg vil gå flere ganger.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, lenesav
Anmeldt 9. februar 2019 via mobile enheter

Alltid hyggelig stemning og kjempegod mat til fornuftige priser. Kan nytes både sommer og vinter.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, jank866
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Mors er mine mossevenners favorittsted. Derfor måtte det prøves av en utenforstående. Stedet er ganske rustikt og laidback. Lite utvalg på meny og helt ok kaffe. Blingsen med parmaskinke og parmesan var usedvanlig god. Jeg gjenskapte retten til middag senere til stor glede for min samboer. Hvis du like ujålete, rustikke omgivelser med ok kaffe og skikkelig god blings, så ta en tur.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, April-Elin

Reisende som så på MORS Bread and Coffee, så også på

Har du vært i MORS Bread and Coffee? Del dine erfaringer!