“Elendige bakevarer”
Anmeldelse av MORS Bread and Coffee - STENGT

MORS Bread and Coffee
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

- Donuten var så tørr at den må ha ligget en uke..-da vi kommenterte og leverte tilbake var det ikke engang en beklagelse- norsk service og matkvalitet på sitt verste.

Takk, 530ellenl

Anmeldt 23. desember 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass å nyte ett godt måltid i flotte lokaler med veldig hyggelige ansatte som vet å iverata soner gjester. Kommer tilbake med familie og venner for å dele denne gleden med andre. 10/10 kommer tilbake

Dato for besøk: desember 2020
Takk, marimusj
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Hvert der flere ganger nå, fikk en Americano idag som smakte vann, motbydelige. Forrige gang skolebrød med rå deigsmak. Hele stedet er sjabby drevet aldri mer.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Sebastian007_12
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat.
Mange bak disken som åpenbart ikke helt viste hva de skulle gjøre. Med mange bord som burde vært ryddet, så var det litt dumt.
Men dette var en hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, eNron09
Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Hadde blings med ost og skinke, store og gode porsjoner til en ok pris. Men å bestille maten tok sin tid. Vi stod i kø i 10-15 minutter, med kun 2 foran i køen. Anbefaler å bestille med en gang man kommer, skal du en tur på toalettet gjør dette etter du har bestilt. Det tok som sagt sin tid. Satt på utsiden, liten uteservering helt opp i parkeringsplassen. Likevel er dette en plass jeg vil gå flere ganger.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, lenesav