“Kebab”

Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Moss
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering
Anmeldt 5. februar 2019 via mobile enheter

Beste kebaben jeg har smakt på langt tid. Alt var perfekt med den. Kjøttet var nydelig. Man kan ikke kjøpe uten dressing for den blir next level med den. Kebabrulle med pommes anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, hermyjohnsenj

Anmeldt 6. oktober 2018

Campino serverer vomfyll etter byen har stengt. Kebaben er helt ok men vi har bedre shapper i byen. De som jobber der er hyggelige og effektive!

Dato for besøk: august 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Vi ville ha to kebabruller, hadde ikke forhåndsbestilt. Rullene lagde de med en gang. Rullene var store, med mye kjøtt i. Veldig gode.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, lenesav
Anmeldt 25. juni 2018

Dette er stedet for en kebabrull sånn litt sent på kvelden. Helt grei mat til en helt grei pris. Det beste er at kebabrullen kommer i løpet av få minutter. Hyggelige folk bak disken som ikke lar seg stresse av at det er mange kunder i butikken.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, matsp2013
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Rask levering av pizza. Ypperlig når man har dårlig tid og trenger mat raskt. Smaker godt også, kan anbefales. Kebab pizza er vel den pizzaen som vi bestiller mest, passer for store og små.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Espen A

Reisende som så på Pizzeria Campino, så også på

Har du vært i Pizzeria Campino? Del dine erfaringer!