“Veldig lite service og ganske smakløst mat.”
Anmeldelse av Lagi Café

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Lagi Café
Vurdert som nr. 45 av 70 Restauranter i Moss
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi kom på restauranten to voksne og tre barn. Ingen var opptatt av å servere. Fikk bestilt fem Pho, men ingen var opptatt av hva vi ville ha å drikke. Fikk bestilt drikke, men de kom med fire glass med isbiter, men fortsatt ingen vann. Tenkte kanskje det kom etter hvert. Etter 20 min gikk jeg og spurte om de hadde et glass til og vann som vi bestilte. Da kom det. Maten kom etter mye venting. Vi er vant til at Pho kommer med grønnsaker, ordentlig kraftsuppe og lime. Det som kom var veldig kjedelig og smaksløst. Ingen av verken barna eller oss likte maten. Ingen kom og spurte om hvordan maten smakte og man fikk heller ingen service. Så konklusjonen er dessverre ingen service og lite smakfult mat.

Takk, Keichiw

Anmeldt 18. oktober 2016

Til tross for et kjedelig og slitent interiør, kjøper jeg gjerne lunsj på Lagi. Du får mye for pengene, rask og hyggelig service og god mat ut fra min smak.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, ArneKLS
Anmeldt 17. februar 2016

Vi var her i dag og spiste 4 Voksne og et barn.Alle kjøpte forskjellige matretter.Mye mat for en rimelig penge.Men maten var så der,ikke det beste Jeg har spist men heller ikke det værste.Sønnen min hadde vært der før og sa at tidligere var det rimeligere og flere retter på menyen.Greit nok men ikke noe mer.Ikke et sted jeg går tilbake for å spise.Litt spesielt og sliten klientell som gikk der.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Eva Steen K
Anmeldt 28. september 2015

God mat som alltid. Og rimelig, selv om prisen har gått opp litt etter at de flyttet. Men det er større og flere sitteplasser inne.

Dato for besøk: september 2015
Takk, johanes953
Anmeldt 19. september 2015

Virker gjennomført "slitt". Mat serveres, men den er middelmådig. Mangler den trivsel man er ute etter på kafè. Pluss for kanskje Moss' billigste øl, men ikke tilstrekkelig til å trekke etablissementet opp på "gjennomsnitt".

Dato for besøk: august 2015
Takk, ken u

Reisende som så på Lagi Café, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Lagi Café? Del dine erfaringer!