“Veldig hyggelig opplevelse.”

Restaurant Alexandros - Moss
Vurdert som nr. 6 av 68 Restauranter i Moss
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til en smak av Hellas! Smakfulle greske og internasjonale retter og førsteklasses råvarer. Vi anbefaler spesielt våre hovedretter av lam. Spesialmenyer og selskapsmenyer kan bestilles. Lekker buffet med gresk meze og tapas kan forhåndsbestilles. Egne lokaler for selskaper og møter i ærverdige Maxegården.
Anmeldt 14. juli 2020

Tilfeldig forbi passerende. Så menyen fra gaten og valgte å prøve dem. Det viste seg å være et godt valg. Hyggelig betjening. Helt greit tidsmessig og veldig god mat.

1  Takk, bj_rn2ret

2024 av 191 anmeldelser

Anmeldt 4. juli 2020

En varm og fin juni kveld besøkte vi Alexandros, og valgt å sitte ute å spise. Maten var forsåvidt god, men Bakgården skuffet. Her har man stort potensiale og alle muligheter til å skape en Mamma Mia stemning med blå/hvite rutete duker, levende lys på bordene og lyslenker i trærne!! Men nei! Bord uten duk og rusk fra trærne. Hverken bestikk eller glass på bordene. Anonymt og lite sjarmerende. Er så lite som skal til. Her går ting på gammel rutine!
Får følelsen av at de fortsatt lever og hviler på laurbærene fra besøket til Eivind Hellstrøm som ryddet opp i 2010. Det er om å gjøre å dra nytte av konseptet og strekke seg litt lengre. Inntrykket ble ikke bedre av at personalet kranglet høylytt og tok kassaoppgjøret i barområdet når undertegnede skulle på toalettet. Veldig uproft! Uenigheter og Regnskapet bør tas på kontoret, men ikke blant gjester i restauranten.
Enkelte av personalet hadde lite serviceinnstilling og fulgte dårlig opp bordene. Et smil og vennlighet kommer man langt med! Hvor er entusiasmen for å følge opp mer vann/vin/mersalg potensiale! Hvor er profesjonaliteten?
Live konsert Zorba?! Bare fantasien som som setter grenser.

2  Takk, 406maritat
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Bra mat, hyggelig servering og solrik stor uteservering. Anbefales! Gresk musikk innendørs men stille ute.

Takk, 550atleg
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Litt tilfeldig at vi havna her denne søndagen (hotellkjøkkenet på Refsnes Gods stengte 18:00), men for eit lykketreff. Når man ikkje kunne komme seg til Rhodos eller Kreta denne sommaren, var dette eit lite plaster på såret for ein som elskar det greske kjøkken. Vi valgte hhv. Souvlaki Alexandros + Gresk tallerken .... og det smakte utsøkt. Flott service også

1  Takk, tors680
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde gledet oss lenge. P.g.a corona tidene skulle vi feire en forsinket 80 års bursdag, en 45 års bursdag, begge fra april pluss dagens 75 åring. Alså 200 års feiring! Vi hadde bestilt bord til fire, med ønske om å sitte ute. Vi kom som avtalt kl. 18.30, men ingen bord ute var ledige. Skuffende, det mest skuffende var jo at servitørene bare fortsatte med sitt, ingen interesse i å løse problemet. Så vi gikk derfra, utrolig skuffede. Men, vi dro til Fredrikstad og gikk på Knossos, vor servicen og maten er utmerket. Misfornøyde kunder er smittsomt.

1  Takk, getezett

Reisende som så på Restaurant Alexandros - Moss, så også på

Har du vært i Restaurant Alexandros - Moss? Del dine erfaringer!