“Kos og atter kos”

Restaurant Alexandros - Moss
Vurdert som nr. 6 av 70 Restauranter i Moss
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til en smak av Hellas! Smakfulle greske og internasjonale retter og førsteklasses råvarer. Vi anbefaler spesielt våre hovedretter av lam. Spesialmenyer og selskapsmenyer kan bestilles. Lekker buffet med gresk meze og tapas kan forhåndsbestilles. Egne lokaler for selskaper og møter i ærverdige Maxegården.
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi dro tilbake til Alexandros , nå var det en stund siden sist! De hadde meze denne dagen og det er noe av det beste vi har spist noengang , så mye variasjon , og nydelig mat ,servicen gikk raskt . Itillegg til alle de vegetariske / kjøttrettene fikk vi også fisk , siden de hadde gått tom for en type gryterett . Beste fisken jeg har smakt noensinne ! Tusen takk for maten ! Vi kommer igjen !

2  Takk, amijetf2021

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, ble plassert og bestilte. Deretter skjedde ikke noe. Etter 45 min maste vi og fikk vin og brød. Etter nye 45 min var vinen drukket og ikke noe mat kom. 2 nye purringer måtte til før vi fikk maten og vi måtte bestille en flaske til. Den burde vi fått gratis.
Grei fisk, uten pris på menyen, kostet som dyreste kjøttrett. Enkel fritert med salat og to potetbåter. Ikke verdt 345,- kr. Kyllingspydet var helt tørt. Svært dårlig opplevelse. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Iise52
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god med rikelige porsjoner. Servicen var upåklagelig. Litt treg start, men servitørene ble oppmerksomme og vartet oss opp på en upåklagelig måte.

Takk, tovet802
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde et familietreff her. De andre bestilte kjøttretter og var svært fornøyde. Det så lekkert ut, smakte godt og porsjonene var store. Tidsmessig er det heller ikke noe å utsette.
Jeg bestilte vegetar, dagens, og fikk opplyst at det var litt av hvert av de grønnsakene de hadde og med gresk ost. Da maten kom, var det velsmakende grønnsaker, men ingen ost. Jeg etterlyste osten, og fikk vite av en annen servitør at i dag var det uten ost. Jeg ble ikke tilbudt en annen ost eller erstatning.
Jeg ble veldig skuffet, for osten var grunnen til at jeg valgte denne retten. Det er som å bestille gyros, glede deg til kjøttet og så få vite at i dag serveres den uten kjøtt, vel bekomme!

Takk, LinnJ56
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, men det er for lenge å vente 40 min fra man bestiller og til man får maten servert. Maten var forsåvidt god, men en gresk salat skal inneholde mer enn én liten bit fetaost og én oliven, også når den er tilbehør til en hovedrett. Betjeningen var svært hyggelig, og restauranten anbefales.

2  Takk, 22unnb

Reisende som så på Restaurant Alexandros - Moss, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Restaurant Alexandros - Moss? Del dine erfaringer!