“30 min venting men ingen service. ”

Restaurant Alexandros - Moss
Vurdert som nr. 6 av 71 Restauranter i Moss
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Velkommen til en smak av Hellas! Smakfulle greske og internasjonale retter og førsteklasses råvarer. Vi anbefaler spesielt våre hovedretter av lam. Spesialmenyer og selskapsmenyer kan bestilles. Lekker buffet med gresk meze og tapas kan forhåndsbestilles. Egne lokaler for selskaper og møter i ærverdige Maxegården.
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Vi var der i dag for å feire 30-årsdag, og hadde gledet oss masse til gresk mat. Vi hadde bestilt bord, og ble møtt i døra av "vi skal se hva vi får til". Ble vist til et bord og fikk menyer og vann. Så gikk det 30 minutter uten at noen kom innom eller kikket i vår retning. Vi har en god porsjon tålmodighet, men det finnes grenser så vi endte opp med å bare gå. Har derfor ingen anelse om hvordan maten er, og kommer nok ikke til å finne det ut heller.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Lene B

Anmeldt 10. august 2021

Servitørene var blide og alltid tilgjengelige. Maten var utsøkt, biffen min var perfekt stekt. Desserten var himmelsk. Anbefales på det sterkeste

2  Takk, F7718HPtinar
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi dro tilbake til Alexandros , nå var det en stund siden sist! De hadde meze denne dagen og det er noe av det beste vi har spist noengang , så mye variasjon , og nydelig mat ,servicen gikk raskt . Itillegg til alle de vegetariske / kjøttrettene fikk vi også fisk , siden de hadde gått tom for en type gryterett . Beste fisken jeg har smakt noensinne ! Tusen takk for maten ! Vi kommer igjen !

2  Takk, amijetf2021
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt bord, ble plassert og bestilte. Deretter skjedde ikke noe. Etter 45 min maste vi og fikk vin og brød. Etter nye 45 min var vinen drukket og ikke noe mat kom. 2 nye purringer måtte til før vi fikk maten og vi måtte bestille en flaske til. Den burde vi fått gratis.
Grei fisk, uten pris på menyen, kostet som dyreste kjøttrett. Enkel fritert med salat og to potetbåter. Ikke verdt 345,- kr. Kyllingspydet var helt tørt. Svært dårlig opplevelse. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Iise52
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god med rikelige porsjoner. Servicen var upåklagelig. Litt treg start, men servitørene ble oppmerksomme og vartet oss opp på en upåklagelig måte.

Takk, tovet802

Reisende som så på Restaurant Alexandros - Moss, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Restaurant Alexandros - Moss? Del dine erfaringer!