Fint sted å rusle rundt

Fin gård med litt forskjellig å by på. Bilder, Kjeramikk, mat, klær, glass. Et fint sted å rusle... les mer

Anmeldt 31. juli 2020
andrehaeraas
Fagerstrand, Norge
Kunst og kafé

Anmeldt 2. oktober 2018
MonicaThereseL

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Moss
Vikingplaneten
23 anmeldelser
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Idyllisk sted m flott utstilling av bilder på galleriet , spennende butikker i første etasje og ikke minst en veldig koselig kafé i 2 etage. Absolutt vel verd et besøk.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, MonicaThereseL
Anmeldt 6. juli 2018

I svært hyggelige omgivelser sør på Jeløya finnes denne flotte oasen. Veien ut er litt trang og kronglete så man lurer nesten på om det er verd turen. Da man kommer fram er veien glemt. Plassen er kjempeflott, kaféen byr på et avslappende miljø, og utstillingene kommer til sin rett i disse lokalene. Likevel er det maten som topper hele greia! Store smakfulle porsjoner hvor det ikke er spart på noe serveres til en rimelig penge. Dette kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 515ivers
Anmeldt 25. juni 2018

Søndre Jeløy er veldig fint plass til å ta sparertur og man kan slutte det i Roed Farm. De har nydelig mat der, akkurat for lunsj. Man kan også besøke galleri og noe verksted (glasshus, fotograf etc.)
Eneste problem er parkeringsplass - mangler til helga.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, lenam424
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Vi har vært mange ganger på Røed gård på Jeløy. Vi har spist lunsj der mange ganger. Ut fra prisen vi betaler synes vi det er bra valuta for pengene.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Lorentz N
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Kafeen på Røed gård byr på god lunsj buffet i et artig miljø. Mange gode smaker. Egner seg godt som sted for familietreff. Øl og vin rett. Stikk innom!!

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, mattis44