Fin beliggenhet ved vannet, god og mye mat

Fine utstillingslokaler, i lokaliteter som i seg selv byr på fryd for synet, som kakkelovnen og... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Enmth
Fredrikstad, Norge
Galleri F15 er jo et galleri, med et koselig spisested, både inne og ute.

Opplevelsen på Galleriet kommer av hvilken utstilling det er og hva du liker. Spisestedet er en... les mer

Anmeldt 16. januar 2019
Greta O
Råde

Anmeldt 5. november 2016

Galleri F15 er et must når man er i Moss. Galleriet ligger på Jeløya, ikke særlig langt fra sentrum. Konstutstillingene er alltid interessante, og cafeen byr på mye godt. På en godværsdag er det lite som overgår å nyte kaffen ute på plenen foran det gamle herskapshuset.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, OsloTrondV
Anmeldt 17. september 2016

En halv times gange fra Refsnes gods - med flott alle frem til alby Gard . Vi fikk Munch i Moss, med et suverent pedagogisk snitt.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Olav-Hi
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Mange gode retter, med innslag av vegetar.. Gode paier og som alltid den berømte Albykringla. Styr unna softicen på denne og gå heller for kringle med pisket krem...

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Johan B
Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Her på Alby har de verdens beste kringle! Den smaker helt fantastisk og er grunn nok i seg selv for å reise hit! Foruten den er det flotte turterreng i området rundt Alby, kunstutstillinger og en fin butikk som selger gaver eller interiørting av fin kvalitet.
Om sommeren er den fine hagen er fint sted å sitte. Med utsikt over fjorden og sletter hvor du kan se rådyr.
En perle på Jeløya!

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Marit K
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Jeg tror dette stedet har verdens beste kringle, men det er vel kunsten man først tenker på med dette stedet. Jeg anbefaler heller en spasertur i hagen, ned til vannet og Alby stranden. Du kommer ikke til å angre. Et must for deg som ønsker en rolig dag i naturskjønne omgivelser.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, 523johnnyg