Fin beliggenhet ved vannet, god og mye mat

Fine utstillingslokaler, i lokaliteter som i seg selv byr på fryd for synet, som kakkelovnen og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Enmth
Fredrikstad, Norge
Galleri F15 er jo et galleri, med et koselig spisested, både inne og ute.

Opplevelsen på Galleriet kommer av hvilken utstilling det er og hva du liker. Spisestedet er en... les mer

Anmeldt 16. januar 2019
Greta O
Råde

Anmeldt 19. november 2017

WARNING, DETTE ER DÅRLIG, Ikke reis for denne utstillingen i alle fall. Aldri har jeg vært så skuffet over å se noe slikt vrøvl. En blanding av bønder og kunstnere kunne fungert. Her er det dessverre ramlet muligens plutselig helt i totalt kaos.(Uten mål og mening og ikke blir det bedre av slikt) Noen må få svare for dette. Ingenting fungerer, Ikke kjøp billett til dette. Bare sjukt dårlig. Prøvde å finne ut på nett i forkant - men nei. ingen info ,,, det var nok smart og ikke nevne denne ulidelige sjuke utstillingen. Fine uteområder og hyggelig betjening. Ellers ikke verd turen.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, halfdan t
Anmeldt 13. september 2017

Momentumbiennalen og Galleri F15 er vel verdt et besøk. Særdeles fine og behagelige omgivelser; parken rundt gamle Alby gård er grønn og fin. Av verkene på årets biennale, synes jeg nok at de som er utstilt i Momentum kunsthall, inne i Moss sentrum, var mer interessante.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, amarcord83
Anmeldt 29. august 2017

For "100 år siden" var vi på en Jean Heiberg-utstilling på Galleri F15. Praktfullt! Årets utstilling var det stikk motsatte, for å si det pent. Mangler vi kunstnerisk forståelse og innlevelse? Ja, kanskje det, men med vår beste vilje fant vi intet som appellerte til sjel og sinn og nye horisonter, bortsett fra en beklemmende følelse av noe ekkelt som unnlot å vise vei ut av dritten. Finn på noe bedre neste gang!

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, kleppah
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Galleri F 15 er er sjarmerende galleri med trivelige omgivelser. Utstillingene de har er samtidskunst og er kanskje for spesielle interesserte . Parken har mange flotte, gamle trær og en flott kyst-tursti som går i området der. En hyggelig kafé med godt utvalg av smørbrød og kaker. Hyggelig å sitte i parken å spise lunch! Et vakkert sted med sjarme og atmosfære.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, A2S6E
Anmeldt 1. august 2017

Anbefaler å ta turen innom dette galleriet og ta seg til til å se på omgivelsene og ta en godbit på cafeen. Atmosfæren er fantastisk. Egner seg ypperlig for de som ønsker å slappe av i fred og ro.

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, LadyDitteYven