Lunsjpause i flott turterreng

Fantastisk sted, særlig når man kan sitte ute. God mat til både store og små og jeg er stor fan av... les mer

Anmeldt 10. mars 2020
Mossekraake
Galleri F15 er flott plassert i landskapsvernområdet på Jeløya.

Kunstgalleri med moderne kunst, men det beste med stedet er beliggenheten. Omgitt av en nydelig... les mer

Anmeldt 26. juli 2019
Lasse C
Sandvika, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Moss
Vikingplaneten
26 anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2018

Galleri 15 har en fantastisk beliggenhet så man kan godt ta seg en tur uten å se utstillingen. Men vi kom for å se Anish Kapoor utstillingen som er liten og består av både skupturer og bilder,men det er skupturene som er interessante og nyskapende! Morsom utstilling som jeg er glad vi fikk med oss!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 8. januar 2018

Har vært innom Galleri F15 siden jeg var en liten gutt, og vokt opp med Alby kringlen. Etter å ha tatt en fin spasertur i den fantastiske naturen på Jeløy er det en selvfølge og avslutte med en tur innom Galleri F15s kafe. Her blir det varm sjokolade med Alby Kringle til. Det er ikke rimelig, men normalt pris gitt stedet og lokasjonen.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, CibusDiligitis
Anmeldt 19. november 2017

WARNING, DETTE ER DÅRLIG, Ikke reis for denne utstillingen i alle fall. Aldri har jeg vært så skuffet over å se noe slikt vrøvl. En blanding av bønder og kunstnere kunne fungert. Her er det dessverre ramlet muligens plutselig helt i totalt kaos.(Uten mål og mening og ikke blir det bedre av slikt) Noen må få svare for dette. Ingenting fungerer, Ikke kjøp billett til dette. Bare sjukt dårlig. Prøvde å finne ut på nett i forkant - men nei. ingen info ,,, det var nok smart og ikke nevne denne ulidelige sjuke utstillingen. Fine uteområder og hyggelig betjening. Ellers ikke verd turen.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, halfdan t
Anmeldt 13. september 2017

Momentumbiennalen og Galleri F15 er vel verdt et besøk. Særdeles fine og behagelige omgivelser; parken rundt gamle Alby gård er grønn og fin. Av verkene på årets biennale, synes jeg nok at de som er utstilt i Momentum kunsthall, inne i Moss sentrum, var mer interessante.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, amarcord83
Anmeldt 29. august 2017

For "100 år siden" var vi på en Jean Heiberg-utstilling på Galleri F15. Praktfullt! Årets utstilling var det stikk motsatte, for å si det pent. Mangler vi kunstnerisk forståelse og innlevelse? Ja, kanskje det, men med vår beste vilje fant vi intet som appellerte til sjel og sinn og nye horisonter, bortsett fra en beklemmende følelse av noe ekkelt som unnlot å vise vei ut av dritten. Finn på noe bedre neste gang!

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, kleppah