“God service.”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018

Har spist her noen ganger. God service. Variert meny.Nydelig hummer og kamskjell er kanskje favoritt, men hjort er også bra.

Takk, finnebraatenj

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Var med venner spiste litt forskjellig kamskjell Peking and og god vin. Kan anbefales. Super betjening og veldig god service.

Takk, torfinne2014
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Helt klart den beste kinamaten i Moss. Litt dyrt men har alltid fått god mat og service her. Tilbyr take-away raskt og effektivt.

Takk, Elisabeth J
Anmeldt 27. august 2018

Veldig god mat og service. Maten kom raskt og det var store porsjoner. Greit prisnivå. Byggearbeid på nabobygning gjorde utsikten dårlig, men vi opplevde ikke dette som veldig viktig.

Takk, etter8
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

I dag spiste jeg fasan,var godt men et lite bein stakk i ganen og ødela litt av opplevelsen, svine kjøttet som kona spiste var litt seit,jeg sa i fra til servitøren men hun reagerte ikke,synd at en så god restaurant har redusert på kravene.

Takk, karl4961

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!