“Skuffende”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Bestille crispy duck, var ikke noe crispy med den. Dvask og full av fett. Diskuterte frem og tilbake med hun ene som jobbet der om hvilken av 2 scampi forretter jeg skulle velge og valgte en som var innbakt. Det viste seg å være mange bitte små reker fra en lakeboks inni. Når jeg konfronterte hun sa hun at den andre retten var scampi, vel vitende om at det sto scampi på menyen på den retten jeg valgte og at det var scampi jeg etterspurte før jeg bestilte.
Betalte ikke for lakereke-retten!

Takk, SiriHoffa

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dessverre så ble dette besøket det siste. Har vært her mange ganger, men det blir med denne. Chrispy duck, var noen andebiter skjært opp og varmet opp igjen i stekepannen. Var ingenting chrispy eller «fersk» med den! Vårrullen var smakløs, og oljen den var stekt i var nok brukt for lenge :(
De som var SÅÅ flinke og gode på smak når de startet opp... synd.

Takk, 992mariannep
Anmeldt 6. november 2018

Har spist her noen ganger. God service. Variert meny.Nydelig hummer og kamskjell er kanskje favoritt, men hjort er også bra.

Takk, finnebraatenj
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Var med venner spiste litt forskjellig kamskjell Peking and og god vin. Kan anbefales. Super betjening og veldig god service.

Takk, torfinne2014
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Helt klart den beste kinamaten i Moss. Litt dyrt men har alltid fått god mat og service her. Tilbyr take-away raskt og effektivt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Elisabeth J

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!