“Svært fornøyd”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Utmerket, som før. Raskt og godt plassert. Spiste hot pot og andebryst. Begge tilpasset i styrke og smak. Friske gode frukter og bær til fritert banan og camembert etterpå. Vi nøt maten og kvelden.

Takk, Iise52

Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Kjøttet var tørt, kamskjella seige og pekingsuppa uspiselig. Servitøren gjorde en god jobb, fikk en dessert som kompensasjon for at vi ikke var fornøyde. Problemet ligger nok hos kokken der.

Takk, hildes270
Anmeldt 5. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte takeaway og aldri spist her før, jeg og kompisen min var kjempefornøyd med maten og vårrullene. Kjempegodt

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 395ryanr
Anmeldt 20. mars 2021

Vi bestillte følgende retter takk away.Dou chi andebryst, husets stekte nudler med scampi og Oksefilet Szechuan Style.Andebrystet luktet sa sterkt bedrevet kjøtt,luktet så sterkt surt at vi måtte kaste det rett i søpla. husets stekte nudler var mektig og badet i olje og nudlene var overkokt,virket oppvarmet fra tidligere servering. Oksefilet var ok,hverken bra eller dårlig. Små porsjoner og dårlig helhetsinntrykk.dyre priser.vi skjønner ikke at denne restauranten er nr 1 i Moss,og kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
5  Takk, 685jennyn
Anmeldt 9. februar 2021 via mobile enheter

Nydelig 3 retters middag med Peking and. Etterfulgt av fritert banan med is til dessert. Nydelig mat og hyggelige betjening i delikate omgivelser .

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, maritsin

Reisende som så på Ming Restaurant, så også på

Har du vært i Ming Restaurant? Del dine erfaringer!