“Pizza i farta ”
Anmeldelse av Peppes Pizza Tollboden

Peppes Pizza Tollboden
Vurdert som nr. 58 av 72 Restauranter i Moss
Kjøkken: Pizza
Beskrivelse: Peppes Pizza Tollboden er en nydelig restaurant på bryggen i Moss. Her er det en stor uteservering med sol og levegger for eventuell vind. Maten er i kjent peppes stil og de ansatte yter god service. Tollboden er ett sted man kan gå for og nyte god mat, dessert, kaffe eller en kald drikke i flotte omgivelser. Velkommen!
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Bestilte pizza og fikk oppgitt 20 min hente tid. Da vi kom for å hente måtte vi vente i vel 10 min til (vi skulle med ferja). Vi fikk ikke bestilt krydder til pizza’n det hadde de ikke. Men pizza’n var veldig god, vi spiste halve med nr 20 og 21. Vi ble godt fornøyd tross vi ikke fikk ekstra krydder.

Takk, Lisunn

Anmeldt 19. august 2018

En restaurant som ligger idyllisk til ved kanalen i Moss. Har fin uteplass, men de gangene jeg har vært der har det vært plagsomt med måker. Når gjester er ferdige og har forlatt steder, har jeg observert at det tar forholdsvis lang tid før bordene blir ryddet. Dette medfører et eldorado for sultne måker.

Takk, Erik L
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe herlig beliggenhet rett ved kanalen i Moss. Idyllisk på sommeren.
Desverre lang ventetid for å bli betjent(pga bemanning) Personen som jobbet gjorde nok det som var mulig.
Fikk skittene kaffekopper og vannglass med leppestift.
Maten smaker helt greit men man mister litt appetitten når glass ol ikke er rent.
Jeg tenker dette er et helt ok sted for en pizzbit og en øl på brygga en kveld da det er fin beliggenhet og enkelt.

Takk, renk8281
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Jeg har aldri vært noe fan av Peppes Pizza, men var her med venner for en sommerøl og en pizza brunch.
Synes det er flott at Peppes har slengt seg på trenden med vegan og vegetarmat og tilbyr dette. Pizzaen var litt slapp. Menyene de har i restauranten er gamle og inneholder ikke alle de nye tingene Peppes tilbyr. De tar heller ikke bestilling ved bordene. Servitøren var grei, men ikke spesielt blid.
Det er helt greit å spise her om man ikke forventer særlig mye. Jeg synes det er for dyrt i forhold til kvalitet og service.
Det er super uteservering ved sjøen. Anbefaler heller en pils i sola enn mat her.

1  Takk, hannelbe
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit lokalet. Servitører som ser ut som at de ikke helt vet hva de skal gjøre på. Pizza er ok hvis jeg er snill, har hatt bedre peppes...hadde også hamburger og cæsarsalat og det var noe skuffende greier. Slapp vassen salat på begge rettene. Her er det bare å styre unna.

Takk, vegardlitangen

Reisende som så på Peppes Pizza Tollboden, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Tollboden? Del dine erfaringer!