“God og billig burger ”

Moments Spiseri
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Moments på en onsdag med 30% rabatt på burgere. Det ble både billig og hyggelig! Burgeren var knallgod med god grillsmak. Godt brød, friske grønnsaker og chilliaioli med sting. Rett og slett ganske imponerende.

Takk, Turfamilien

Anmeldt 6. oktober 2018

Jeg liker maten, suppen er altid god! Rent og pent men de er treige med å rydde av bordene, spesielt utendørs. Lokalet er en del av kjøpesenteret men det klarer man nesten å glemme. Vil si at det er den beste "sentercafeen" jeg har vært på!

Takk, victoriachorne
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Ikke spesielt imponert forrige gang så vi hadde ikke så høye forventninger denne gangen.
Men jeg ble positivt overrasket, spiste snitzel som smakte godt, det samme gjorde tilbehøret.
Hyggelig jente som serverte gjorde dette til et hyggelig besøk.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, eNron09
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Synes Moments er et trivelig sted å innta lunch på. Har flere ganger. spist deres karbonadesmørbrød, men også deres deilige blåskjelltallerken må fremheves. Betjeningen er hyggelig. Dagens suppe kan anbefales.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, tosbak
Anmeldt 7. februar 2018

God mat her til helt ok priser. Restauranten ligger på et kjøpesenter, men lokalene er likevel hyggelige.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, j_rgenh227