“Nydelig asiatisk mat i Moss”
Anmeldelse av Combo Restaurant

Combo Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 72 Restauranter i Moss
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Fint og rent sted med ypperlig mat, prøvde Combo rett hvor jeg tok biff og kylling. Maten smakte utmerket, med god smak. Veldig god konsistens på ris og nudler, og en velsmakende vårrull.

Takk, Thomas J

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi var to som bestemte oss for å dele en 3-retters combo, fordi vi var bare litt småsultne og hadde dessuten lyst å smake på litt av alt, så da tenkte vi at det var greit.

For det første så er det ganske forvirrende å bestille, menyen er ustruktert, rotete og nærmest uforståelig, all maten ser like brun ut, og du må kjempe om oppmerksomheten til de bak disken.

Vi fikk maten servert på et langt, smalt fat, og fortalte ho vi snakket med at vi hadde tenkt å dele den. Da vi satt oss ved bordet, så vi at det ble ganske vanskelig å spise fra samme tallerken fordi bordet var så stort og tallerkenen veldig liten. Jeg gikk til kassa for å be om en ekstra tallerken, og jeg spurte han jeg antar er sjefen av butikken, og fikk en ganske så unødvendig sjennepreken. Han ble tydelig irritert og forbauset med en gang jeg spurte om jeg kunne få en ekstra tallerken og satte i gang å kjefte på meg om at to voksne ikke kan dele. Dette gjentok han flere ganger, foran andre kunder, noe som var ganske så flaut.

Det står ingenting om at ikke to voksne kan dele en rett noe sted, og det er uansett en helt ulogisk regel. Det blir det samme som å kjøpe en milkshake og ta to sugerør, dele ett kakestykke på en kafé eller kjøpe en pølse på Narvesen og gi bort resten om man ikke orket mer. Hva har vel butikken å gjøre med hvor mange som spiser retten vi har betalt for? Det kan hende han trodde vi hadde kjøpt buffet, men hadde han spurt meg hva jeg hadde kjøpt før han begynte å kjefte, hadde vi unngått hele situasjonen.

Rett og slett ekkel opplevelse. Utrolig uhyggelig og dårlig service. Jeg så en annen mann bestille mat til å ta med, og da han spurte hvor lang tid det tok så svarte hun bak disken at det ville ta fem minutter. Han sa det var okay også gikk han ut for å vente, og hun var visst ferdig med en gang hun svarte at det ville ta fem minutter og skjønte ikke hvorfor han gikk ut, så hun himlet med øynene, plasserte maten hans på disken og gikk, istedenfor å gå og hente han eller spørre meg som stod og ventet hva jeg skulle ha. Aldri vært borti så uhøflig betjening noensinne.

Dessuten var maten for salt, fet og kald, og nudlene var underkokte og smakløse. Hit skal jeg aldri mer igjen og jeg råder deg til å gjøre det samme.

5  Takk, gamlegrete
jankQ9192LL, Eier på Combo Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss på Combo restaurant.
Combo leverer både store og små porsjoner med mat. Hos oss vil vi gjerne at kundene bestiller den maten og den størrelsen de ønsker, fremfor å kjøpe store porsjoner som deles senere.
Vi beklager hvis dette ikke ble tilstrekkelig opplyst ved bestillingen, og håper dere vil prøve oss igjen ved en senere anledning. Vi etterstreber hver dag levering av både god mat og god service.

Combo er en restaurant som brenner for å levere matopplevelser med flere forskjellige smaker og retter. Det meste av maten er umiddelbart klart til servering, men noe må også lages i restauranten ved bestilling. I den bestillingen du refererer til, så var dette en rett med innbakt svinekjøtt, som trenger å stekes. Vi leverte maten innen 5 minutter som lovet til kunden. Hos oss er alle kunder like viktige, og vi serverer og ekspederer kundene så fort og effektivt som vi klarer. I julesesongen har vi derfor også økt bemanningen.

Vi lover en god matopplevelse og hyggelig betjening ved alle anledninger!

Anmeldt 13. desember 2018

Et greit sted å spise lunsj. God mat dog litt sterk. Stedet ligger i et kjøpesenter og har stor parkering. Hyggelige lokaler.

Takk, reidun136
Anmeldt 6. oktober 2018

Maten er god, biffen med greskar er særlig god! Desverre ligger resturanten på senteret og selv med egen inngang har den en atmosfære som roper kjøpesenter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Dette er et hyggelig sted å spise, enten man er par, barnefamilie eller bare venner som er ute og spiser. Da vi kom hit hadde vi med min søster som er vegetarianer. Hun ønsket å bestille lunsjmeny med to valgfrie retter, men alle rettene her inneholdt kjøtt. Men det var ikke noe problem å lage en vegetarrett til henne så lenge hun kunne vente litt på at den ble ferdig. Kjempegod service og et kjempehyggelig personale som virkelig gir kunden det de vil ha. Hit kommer vi med glede tilbake igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Monica R

Reisende som så på Combo Restaurant, så også på

Har du vært i Combo Restaurant? Del dine erfaringer!