“Helt strålende”
Anmeldelse av Bifferiet Steakhouse

Bifferiet Steakhouse
Vurdert som nr. 13 av 72 Restauranter i Moss
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Tviler på at det serveres bedre biff noe annet sted i Moss. Og prisen for maten et også hyggelig. Ville ønsket et større utvalg av vin, men det går greit. Vi hadde en veldig hyggelig kveld, alle var fornøyde med mat og service.

Takk, 365gerdl

Anmeldt 6. oktober 2018

Biffen er altid god, betjeningen hyggelig, desserten pleier jeg å spise andre steder. Stedet er litt slitent men det er stedet å gå hvis du vil ha en mør biff!

Dato for besøk: august 2018
Takk, victoriachorne
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Var her med min mamma i juni, og vi var meget fornøyd med både mat og service. Mye mat for pengene og vi kosa oss

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 977kristinef
Anmeldt 28. mai 2018 via mobile enheter

Her kan man ikke skryte på seg hverken kulinariske overraskelser eller godt øl og vin.
En plass som har bedre rykte enn fortjent.
Snegler til forrett, tja lite smak og helt ordinær.
Biff eller lam til hovedrett, samme grønnsaker, samme saus(pose?) og samme poteter. Ikke helt dårlig men....
Øl, alt servert i gamle store ølbøtter enten det er godt eller ikke.
Vin, hva med et vin-skap? Her serverer man i rom temperatur, 25-26 gr, ikke noe problem.
Nei, selv om betjening er hyggelig, fortjener Moss noe mer.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, bj_rntrondt
Anmeldt 28. mai 2018

Veldig koselige lokaler. Litt rustikk, og ikke moderne. Det er veldig positivt, alt må ikke være helt "nymotens". konseptet er litt sånn som Big Horn Steakhouse. Du krysser av det du ønsker av forrett, saus, tilbehør osv.Vi bestilte biff, og den var utrolig god. Mør og fin, kniven bare skled igjennom. Prisene var helt overkommelig. Tenker at det er beste biff middag i byen.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Konglemor

Reisende som så på Bifferiet Steakhouse, så også på

Har du vært i Bifferiet Steakhouse? Del dine erfaringer!