“Var ute med familien på min”
Anmeldelse av Bifferiet Steakhouse

Bifferiet Steakhouse
Vurdert som nr. 9 av 66 Restauranter i Moss
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Var ute med familien på min bror og vår bryllupsdag, hadde en nydelig opplevelse med mat og mer. Hyggelig personale og veldig rene og pene wc. Det var flott opp varting og sitter igjen med bare positive følelser. Må bare si at de alltid leverer, det står stengt på nettet men alltid åpent. Her må vi si Ping du har flott personal og leverer varene.

Takk, espentveter

Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Tørr hjort. Smakløs saus og poteter. Treg servering og lite oppmerksomme servitører. Styr unna. Venter lenge

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, GryHS
Anmeldt 21. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig forrett (nr3) hovedrett nr 26 ,
Utrolig mør , velsmakende!!
Super service.
Fullt hus , anbefales for de som er glad i kjøtt!!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, brynildb
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Hadde pepperbiff, var mør og fin, kan anbefales. Tilbehøret var så som så, ovnsbakte poteter, grønnsaker og bernaisesaus. Potetene kunne vært krydra med noe anna enn grillkrydder.
Servicen er det nederste man kommer av en servitør. Himla med øynene når vi kom, og vi fikk finne plass selv. Spurte om drikke, kom med dette og forsvant ytterligere 20 min, det til tross for at det kun var 1 bord til. Maten kom, servitøren kom aldri for å spør om det smakte. Ene ved bordet ymtet noe om dessert, men servitøren kom ikke tilbake for å ta noen bestilling. Plutselig kom hun og romsterte rundt med stolene, og sa surt at de skulle stenge. Klokken var da 21.00, på lappen på døra står det at de stenger 23.00. Man kunne sagt det på en annen måte, at det var stengetid, og burde oppdatere overalt tid de stenger.

Dette stedet har veldig god biff, ok tilbehør, og kan løftes mange hakk ved å bytte ut personalet sitt.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, lenesav
Anmeldt 20. februar 2020

Det er ikke mulig å finne bedre biff noe sted.... Og betjeningen er alltid hyggelig og serviceminded. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2019
Takk, j_rgena303

Reisende som så på Bifferiet Steakhouse, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i Bifferiet Steakhouse? Del dine erfaringer!