“Perfekt middag”
Anmeldelse av Bifferiet Steakhouse

Bifferiet Steakhouse
Vurdert som nr. 10 av 71 Restauranter i Moss
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. Perfekt stekt kjøtt - medium- som medium minus (pepperbiff, entrecôte og grillmix) og nydelig tilbehør (råstekte poteter, sauser mm.) og servicen var det ingenting å klage på. Fikk maten fort og ble mett og god

1  Takk, Climber42074347148

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

For et måltid! Fantastiske Michelle tok i mot oss, og ga oss det største bordet ute til tross for at vi bare var to personer. Nydelig mat, perfekt stekt biff og perfekt tilbehør. En matopplevelse og en service av de sjeldne. Lykke til med studiene dine i Tromsø Michelle, vi kommer dit! :-)

1  Takk, 22unnb
Anmeldt 22. februar 2021

Bestilde stekte poteter,fikk svidde poteter! Aldri mer Bifferiet. Vi bestilte godt stekt indrefilet,fikk nærmest rå.Hva er vitsen å betale 750 kr når ikke dette her er vært det!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, leylak709
Anmeldt 19. desember 2020 via mobile enheter

Like nydelig biff som vanlig. Som å skjære i smør og smelter på tunga. Deilig bakt potet med hvitløkssmør til min biff og samboer hadde nydelige fløtegratinerte poteter. Til forrett hadde vi hvitløksgratinerte reker og friterte jalapeños fylt med cheddar. Kjempedigg. Pga skjenkestopp i kommunen ble det alkoholfri rødvin og Pepsi max.

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, P7126AOmonicas
Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

Har nå gitt denne plassen flere forsøk med flere forskjellige retter og det blir liksom ikke noe bra uansett!
Ved siste besøk så var kyllingen tørr, medium/rare biff kom gjennomstekt og entercot så seig som en skosåle.. dårlig service, fra uoppmerksom servitør.. nei, dette ble siste gang..

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, linnhelenej

Reisende som så på Bifferiet Steakhouse, så også på

Har du vært i Bifferiet Steakhouse? Del dine erfaringer!