“Absolutt supert”

Restaurant Munch - Hotell Refsnes Gods
Vurdert som nr. 4 av 70 Restauranter i Moss
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Byens og distriktets flotteste spisested. Restaurant Munch ligger i hovedbyggningen oppført i 1767, og flere av mesterens verk pryder veggene i restauranten. Franskinspirert kjøkken basert på det beste av norske og internajonale råvarer. Velfylt vinkjeller som også kan leies for mindre selskaper. Vestvendt beliggenhet med fjordutsikt. Uteservering i sommersesongen. Stor paviljong i hagen som er perfekt til grillfest og sommerarrangementer. Hotell Refsnes Gods er kjent for sin flotte vinkjeller og her kan du få et innblikk i innholdet http://www.tvostfold.no/klipp/2788.html
Anmeldt 12. august 2021

På plussiden:
- Koselig lokale (i solnedgang med utsikt over sjøen)
- Vennlig betjening
- Flere prisklasser på vinpakkene
- Super mat. Her prøvde vi oss på
tartar, kveite, østers, lakse-forrett, bringebærmousse

På minussiden:
- stappmett ... (men det er vel min egen feil ..)

Takk, Tore T

Anmeldt 5. august 2021

Jeg hadde høye forventninger til å ha Afternoon tea på et gods og fallhøyden var stor.
Vi fikk en servitør som både snakket veldig lavt og tydeligvis ikke hadde fått tilstrekkelig opplæring generelt. Hun hadde ikke oversikt over hvordan te de hadde og måtte sjekke det ut og rettene hun presenterte var litt halvveis. Vi spurte senere en annen servitør om hva som var i en av "dessertene" og hun var litt usikker, men trodde det var noe Baileys.
Det kom ingen til bordet vårt underveis for å spørre om alt var ok eller fylle på med drikke.
Det var tre sandwicher og i den ene var det overkant mye sennep og majones, så én av tre i følge likte det. Sconesen var tilsatt sitron, noe jeg ville valgt å heller ha ved siden av i form av lemon curd.
Teen vi fikk (to av oss fikk feil te) var i løsvekt og lagt i pose i kannen. Det resulterte i at den ble liggene i kannen og teen ble etterhvert veldig harsk. Det var ingen sted å gjøre av posen.
Alt i alt en skuffende opplevelse. Det var mange småting som trakk ned og som i grunn er lett å rette på.
De har også mottatt en mail om vår opplevelse som de ikke har gitt noe respons på.
Jeg hadde helt klart brukt pengene et annet sted.

Takk, 92tonet
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Refsnes Gods er et sted for de spesielle anledninger, og restauranten står i stiltilbyr 3 og 5 retters meny i tillegg til a la carte.

Takk, terjedeng
Anmeldt 2. november 2020 via mobile enheter

Spiste her i sammenheng med overnatting på hotellet. Servitøren var både kunnskapsrik og hyggelig. Vi valgte forrett og hovedrett a la carte, med servitørens vinanbefalinger til hver rett.
Prisnivået er relativt høyt, men det er det absolutt verdt. Maten var rett og slett fantastisk.
En virkelig god restaurantopplevelse.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, VinterIda
Anmeldt 10. oktober 2020

Vi var to par som var på vinkurs med middag. Det var kjempehyggelig, mye god mat
og fantastiske viner. Og ikke minst meget hyggelig vinkelner. Ett opphold anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, brainraider

Reisende som så på Restaurant Munch - Hotell Refsnes Gods, så også på

Har du vært i Restaurant Munch - Hotell Refsnes Gods? Del dine erfaringer!