“Hus”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Uteservering
Anmeldt 9. juli 2021

Ja viste går bra meg kankje liker gått huske meg der og på måtte lete mat lenge jeg får det jul nå like sa mor

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 886mildrida

Anmeldt 22. oktober 2020

Bestiller milkshake i mikrofonen. Den hyggelige stemmen i høyttaleren beklaget så mye at det hadde de desverre ikke. Da vi ikke var sultne men bare skulle ha noe søtt var det ikke noe annet som fristet. Vi hadde 3 biler bak oss og 4 foran oss og det var ikke mulig å komme seg ut av køen. Da ble det å vente på å få kjørt videre. 20 min venting på ingenting er lenge å vente! Hva med et skilt før innkjøring om at dere er utsolgt for milkshake? Kommer aldri tilbake.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Fris1974
Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Tok med mine barn hit, for en lit "sen" middag.
Satset på at det hadde blitt bedre siden forrige gang, spesielt i korona perioden.
Men den gang ei.
Møkkete avfallsplasser, som tydeligvis ikke vaskes så ofte som de selv skriver.
Alle bord ute, var fulle av støv og dritt. Åpenbart ikke vasket på flere dager.
For min del er dette noe av det værre man kan spise på i Moss. Styr unna!!
Ser frem til Burger King kommer om noen måneder.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, eNron09
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Kom hit med barna for en enkel middagsløsning, men dette var en trist opplevelse.
Møkkete, fulle søppelbokser, ingen servietter og stabler med søppel. Ingen tegn til å rydde fra noen av de ansatte. Flere som tok bilder av hvordan det så ut, andre snudde og gikk.
I ettertid ser jeg at vi burde gjort det samme.
Her burde absolutt mattilsynet et på besøk.
Nei fysj, dette var grisete

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, eNron09
Anmeldt 2. august 2018

dette er en av de dårligste Mc Donald jeg har besøkt da de nesten aldri klarer og få med alt hva man bestiller og dessverre ikke oppdager dette før man er hjemme og skal kose seg.
påpekte dette v siste besøk da jeg sjekket FØR jeg forlot restauranten og joda de hadde atter en gang glemt pommes frites en min og jeg påpekte dette, men da måtte han se på lappen og ba meg vente, så hentet han den og kom igjen ut og leverte uten et ord som unskjyld vår udugelighet eller noe lignende, nei folkens STYR UNNA det er ikke langt til neste verken sydover eller Nordover.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RoMa00711

Reisende som så på McDonald's, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i McDonald's? Del dine erfaringer!