“Utrolig nydelig mat med store porsjoner”
Anmeldelse av China Garden Restaurant

China Garden Restaurant
Vurdert som nr. 15 av 70 Restauranter i Moss
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Det er så nydelig mat her! Gongbao kylling og andekjøtt er sterk anbefalt! Vi er svært fornøyde :-) Vi har vært her mange ganger, liker maten og hyggelig service her.

Ta en tur til China Garden i Moss!

Takk, Christina F

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Som alltid er det god service og god, rimelig og rikelig med mat hos China Garden. Liker godt innbakt kylling i sursøt saus hvor kyllingen leveres separat og beholder sprøheten.

Takk, Arne H
David J, Eier på China Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2017

Hei,
Takk for en hyggelig anmeldelsen, vi skal fortsette med gode kvaliteter, og du er hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Har vært her mange ganger. Utrolig bra service og ikke minst smaksfulle mat. Rimelig også! Sterkt anbefales

1  Takk, Christina F

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse, håper at vi ses snart igjen.

Mvh

Anmeldt 15. august 2017 via mobile enheter

Som vanlig var middagen veldig god. Det er fin service og maten kom raskt. Er hit jeg går når jeg har lyst på kinamat

Takk, Marian L

Hei,
Takk for en hyggelig anmeldelse, godt å høre gode tilbakemeldinger, du er hjertelig velkommen tilbake.

Mvh

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Vi bestilte takeaway fra China Garden. Nr 34 Kylling a la Szechuan med grønnsaker som var sterk og nr. 35 Kylling Gong Bao med grønnsaker og peanøtter som var mildere. Friske og gode grønnsaker i smakfulle sauser med saftig kyllingfilet. Porsjonene er også veldig store. Anbefales!

Takk, Siân R

Hei,
Det er gådt å høre at du er fornøyde med take away, velkommen tilbake for å smake på andre retter også, liker du sterk, så er nr.37 kylling a la malà også kjempe god.

Med vennlig hilsen

Reisende som så på China Garden Restaurant, så også på

Moss, Moss kommune

Har du vært i China Garden Restaurant? Del dine erfaringer!