“Industrilunch”

Café Riis
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Moss
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Beskrivelse: Kombinasjonen mellom gammelt og nytt gir café Riis en særegen stil og en unik atmosfære. Vi servere lette,spennende småretter og deilige,hjemmebakte kaker. Tirsdag til lørdag holder vi kveldsåpent. Dempet belysning, bar med alle rettigheter og åpent kjøkken til kl 22(lørdag til kl20)! Solrik uteservering i sommersesongen. En av byens beste caféer ønsker deg velkommen!
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vetrolig stemningsfult sted å spise med kjære og venner, dekorasjonene gjør at man føler at man sitter på et i dusteimuseum og spiser.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, oyth2018

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte hver vår hjemmelagde burger. Var et godt måltid, eneste jeg savnet var litt spice. Smaken var god men litt chilli hadde gjort susen. Gode poteter ved siden av. Vi fikk også en egen dressing i tillegg uten ekstra kostnad. Brusen kommet på glassflaske noe som er pluss. Vi var godt fornøyd og prisene var helt greie

Takk, thomasl27
Anmeldt 6. oktober 2018

Riis har god kaffe, gode kaker, fabelaktig uteplass ved fossen om sommeren! Maten er helt ok, store porsjoner. Oh og isteen de lager der er kjempegod!

Takk, victoriachorne
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Et hyggelig sted med god service og jeg spiste ovnsbakt torsk pakket inn i serannoskinke , og det var helt nydelig.

Takk, reidunb2018
Anmeldt 17. september 2018

Maten er god, og passer godt for en lunch. Dessverre må du bestille maten selv ved disken, det trekker ned, Tar tid og er kø. Dere bør få bordservering. Kan anbefales.

Takk, bjarneivarw

Reisende som så på Café Riis, så også på

Har du vært i Café Riis? Del dine erfaringer!