“Bare jug”

Café Riis
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Moss
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Beskrivelse: Kombinasjonen mellom gammelt og nytt gir café Riis en særegen stil og en unik atmosfære. Vi servere lette,spennende småretter og deilige,hjemmebakte kaker. Tirsdag til lørdag holder vi kveldsåpent. Dempet belysning, bar med alle rettigheter og åpent kjøkken til kl 22(lørdag til kl20)! Solrik uteservering i sommersesongen. En av byens beste caféer ønsker deg velkommen!
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Irriterende og feilaktig informasjon. Det eneste veganske alternativet var en kjedelig salat....
Dette var en skuffelse.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 146jom

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte stor tapas, denne besto av mye grønn salat, skuffende lite annet. 3 scampi, 3 kjøttboller, en ostebit og oliven. Etpar biter med corizo fant vi under all salaten.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, ninam825
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Cafeen ligger i en veldig hyggelig gammel bygning, og de har god mat. Det så ut som de har mye god kaffe også.

Takk, Nikelin
Anmeldt 13. desember 2018

Stedet ligger idyllisk til like ved fossen og har koselige lokaler , god service og god og spennende mat.

Takk, reidun136
Anmeldt 7. november 2018

Fruen og jeg selv bestilte quesedillas som falt i smak hos oss begge. Restauranten ligger i en gammel møllebygning hvor mye av det opprinnelige maskineriet beholdt, noe som er med på skape et rustikk miljø.

Takk, tosbak

Reisende som så på Café Riis, så også på

Har du vært i Café Riis? Del dine erfaringer!