“Omgivelser! ”

Café Riis
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Moss
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Beskrivelse: Kombinasjonen mellom gammelt og nytt gir café Riis en særegen stil og en unik atmosfære. Vi servere lette,spennende småretter og deilige,hjemmebakte kaker. Tirsdag til lørdag holder vi kveldsåpent. Dempet belysning, bar med alle rettigheter og åpent kjøkken til kl 22(lørdag til kl20)! Solrik uteservering i sommersesongen. En av byens beste caféer ønsker deg velkommen!
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig sted i fantastiske, historiske omgivelser i sentrum av Moss. Frisk salat med mango, pinjekjerner, feta osv var helt nydelig! God service, maten kom akkurat passe fort. QR kode for bestilling fungerte strålende. Flinke til å vaske med antibac.

Takk, April-Elin

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Lunsj med min mor og bror. Vi bestilte cæsarsalat, quesedillas med mango og quesedillas med kylling. Det tok ca. en time fra vi bestilte til maten ble servert. Satt utendørs, hvor det var fullt. Godt mulig det var mange gjester inne også, og travelt for servitørene. Synes likevel vi burde fått informasjon om ventetid på forhånd. Da kunne vi valgt å gå et annet sted.

Ellers: God mat til en hyggelig pris!

Takk, cathostvik
Anmeldt 24. november 2019 via mobile enheter

Alltid like trivelig å komme hit. God mat, gode porsjoner. Godt utvalg drikke. Alltid hyggelig betjening og vi kommer tilbake gang på gang. Hyggelig priser

Dato for besøk: november 2019
Takk, 977kristinef
Anmeldt 13. september 2019

Salat med scampi der scampiene var og salaten smakløs og oljete. Agurk manglet. Veldig lite parmesan.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Trail523051
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig som alltid. Personalet er serviceinnstilt og kunnskapsrike. Digge retter og nydelig kaffe.
Absolutt ett av mine favoritt steder.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 858spaio

Reisende som så på Café Riis, så også på

Har du vært i Café Riis? Del dine erfaringer!