Manglende smittevern!!!!!!!

Oslo, Norge
Helt greit

Anmeldt 14. januar 2018
Vidar K

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Moss
Anmeldt 17. oktober 2020

Senteret er helt ok, men, ET STORT MEN, synes IKKE smitteverntiltakene er gode der. På andre senteret kommer det jevnlig over høytaler at man skal holde avstand og ha god hånd hygiene, men ikke her. Hvorfor gjør ikke senteret det?! Det eneste stedet som følger opp er Meny. De passer på at besøkende spriter seg. Ved inngangene til senteret står det sprit, men VELDIG MANGE, spesielt menn og eldre spriter seg ikke.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, 598mettej
Anmeldt 14. januar 2018 via mobile enheter

Her finner du de mest vanlige butikkene. Det er kun kjede butikker her, helt vanlige merker til normal husholdning.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Vidar K
Anmeldt 1. august 2017

Kjøpesenteret hvor du kan finne alt du trenger. Det er generelt god service og koselig cafeer. Kjøpesenteret har god plass til parkering. Passer perfekt på en regnværsdag.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, FlyingFlamingoo
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Vi er ofte innom kjøpesenteret i Moss sammen med et vennepar. Som de fleste sentrene er kjedene tilstede. På Mosseporten er det en oase i senteret for min kone og hennes venninne og det er Vicky West som har det lille ekstra for damer. Klær du ikke finner i de store kjedene. For oss gutta er en tur på Råde Bakeri og en cola og skolebrød en innertier. Det finnes også et par klesbutikker for oss gutta.

Dato for opplevelse: mai 2017
2  Takk, bjarnejanson
Anmeldt 29. desember 2016 via mobile enheter

Dro til mosseporten får å handle julegaver, fordi jeg aldri har vært her tidligere. Fint senter, veldig likt de fleste andre.
Men fikk kun handlet noen få stykk gaver. Fint senter til hverdags, men skal du stor handle så passer ikke mosseporten. Ellers veldig fornøyd.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, Alexander I