“Langt fra den beste pho”
Anmeldelse av Chilli's

Chilli's
Vurdert som nr. 16 av 81 Restauranter i Moss
Beskrivelse: Vi serverer baguetter og vietnamesiske varmretter.
Beskrivelse: Vi serverer baguetter og vietnamesiske varmretter.
Anmeldt 5 uker siden

Smakløs PHO, ikke spesielt billig heller. De stekte nudlene var helt klart basert på billige nudler, ikke godt.

Dato for besøk: august 2019
Takk, marenheide

Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Bra mat og god service. Greie priser og god utvalg av forskjellige matretter. Ligger rett ved bussterminalen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, L7827LSrogers
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi prøvde vietnamesiske vårruller og Pho. Begge deler var kjempegodt og maten kom fort. Betjeningen var veldig hyggelige også, og fikk oss til å trives.

Takk, Nikelin
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lite krypinn, med fantastisk imøtekommende eier og kokk. Maten er utmerket, og holder høy kvalitet. Lokalene inviterer kanskje ikke til feiringer av de helt store slagene, men er trivelige for en hverdagslig lunsj eller middag, og hvis du er mest opptatt av maten er dette ypperlig mat til lav pris. Nyt maten og legg igjen godt med tips! :)

Takk, Janrobert
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra take-away.
Restauranten er billig, og lager god mat! Vil spesielt anbefale mixboxen og de ferske vårrullene.

Takk, 936aleksanderh

Reisende som så på Chilli's, så også på

Har du vært i Chilli's? Del dine erfaringer!